Hoppa till innehåll

Baltak?


El Flinko

Recommended Posts

Som vanligt när man hälsar på mor och far i Tidaholm så tar man sig en sväng till Baltak och kollar läget..dock utan spö...Det var väldigt många som svingade sina spön denna dag, vilket underbart väder...!!! :D

Ja idag skulle det vart skönt att smyga runt där lite....skall bli gott att få tillbringa hela nästa helg däruppe ihop med några goda vänner.

Redigerad med Emin Lager
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Var där idag och kommer nog inte åka dit någon mer gång när det är helg...det var alldeles för mycket folk.
Var där idag igen :P Underbart väder och det viktigaste mycket fisk :P Jag och en kollega till mig tog med oss två st var resten släpte vi...och det var en del :D Fiskade med vit och orange fluga...

Skönt att kunna ta revanch!!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Någon som vart där i helgen?

Jag är lite nyfiken på vattenståndet och vatten tempraturen.

/Emin

Jag var där igår. vatten ståndet är rätt lågt så det är bra fiske. men i går fick jag bara en stor abborre efter ca 40min sen gick mitt spö av precis när jag skulle håva den.

men jag va där förra veckan med god fiske lycka.

Jag har hört att det är väldigt mkt folk på helgerna dock, så för mig som bor nära (jönköping) så drar jag nog hellst dit i veckorna. ska dit imon en sväng med mitt reserv spö och hoppas det går bättre då :mad: .. Tjecknymphfisket har jag tagit mest fisk på den senaste tiden.

Redigerad med samuel söderström
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Var där i fredags med två vänner. Tyckte inte det var så mycket vatten, men har bara varit där en gång förut så svårt att jämföra med något. Fisket var helt ok och vi landade tillsammans 17 fiskar, dock var det inte riktigt min förtjänst för ovanlighetsskull =). Stora saker fiskat djupt var det som gällde. Sammanfattningsvis kan man säga att vi hade en trevlig dag i solen. Även om det var lite trångt...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Bra med folk ?

Menar du 4 eller 40 ?

E det någon som brukar vara där fredagar ?

E jävligt sugen på en dag i Baltak nu !! :lol:

Vi har varit där några gånger på fredagarna (eftermiddagar). Brukar tendera att vara en hel del folk när man kommer dit men lättar på trycket framåt kvällen (19-20-tiden) när folk drar sig hemmåt för att sätta sig framför tv'n... Så räkna inte med att favoritplatsen är ledig.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...