Hoppa till innehåll

Inför gäddfiske


sasse

Recommended Posts

Fy fasen vad sugen jag är på att gädda nu. Får se om det blir en tur i helgen. Det MÅSTE bli en tur i helgen. Snacka om öppet mål. Minus 5-6c i en vecka och nu 3-6 plusgrader ;)

Får se om det blir i efter lunch idag när jag går av skiftet eller om det blir på lördag. Vilket som så tror jag att det blir bra fiske.

En sådan här hägrar :)

http://www.fiske-feber.se/news.php?var=060...d=060519.114355

post-1939-1227759835_thumb.jpg

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • Svar 253
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

en sån ska jag ha! Erlando får guida mig till en sån nu i höst så kanske det blir tyst på knatte, fnatte och tjatte från skåne :)

Betyder det här att du äntligen har insett att du själv inte klarar av det utan behöver proffesionell hjälp för att få upp en bastant gädda? ;)B)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

är i desperat behov av hjälp :)

Help me Obi-Wan Erlando, you're my only hope!

När skall ni ut nu då?

En annan drar till Kina i helgen, hem nästa helg så det blir mest troligt ytterligare 2 FF helger... Surt. Hoppas att det milda vädret håller i sig så man hinner komma ut ngt mer innan det är för sent...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Men jag har jobbat 40h på 3.5 dygn.

Om jag kommer till macken utan att få soppatorsk så blir det fiske :huh:

Du kan ju inte hålla på o gnälla här och säga: jag eså sugen, jag får aldrig fiska osv. Nu har du guldläge. FISKA!!!!! Fast, du e förmodligen redan ute och står och drillar medans jag skriver detta... ^_^

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

^_^

say hello to mr 91cm

Inte ens 20 min fiske. Andra vassen ^_^

Slutade jobbet vid 12. Har tankat, handlat mat, rastat hunden och lastat kajaken och hunnit ut på 1.5h. Man har det nästan för bra :huh:

Sitter och njuter i blåsten nu.

Fan va gött...!! Grattis!

En annan sitter på kontoret med benen uppe på skrivbordet o halvsover...

//Cz

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

B)

say hello to mr 91cm

Inte ens 20 min fiske. Andra vassen ^_^

Slutade jobbet vid 12. Har tankat, handlat mat, rastat hunden och lastat kajaken och hunnit ut på 1.5h. Man har det nästan för bra :huh:

Sitter och njuter i blåsten nu.

Härligt ^_^

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Din förmåga att skapa tid och rum för fiske är INSPIRERANDE!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

glömde bilden

Härligt sasse. Sikken feting. Vikt? 7-8kg? Själv kan man knappt vänta till lördag. Fest med arbetskamraterna på fredag och jag har flaggat för en tidig kväll, man måste ju prioritera... ^_^

Fiska nu, avis åsse. Sjäv har man precis haft utvecklingssamtal, arbetslagsmöte nu mellan 2-3 och sedan 2 timmars kurs i genrepedagogik. Inte så jävla nöjd... :huh:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Härligt sasse. Sikken feting. Vikt? 7-8kg? Själv kan man knappt vänta till lördag. Fest med arbetskamraterna på fredag och jag har flaggat för en tidig kväll, man måste ju prioritera... ^_^

Fiska nu, avis åsse. Sjäv har man precis haft utvecklingssamtal, arbetslagsmöte nu mellan 2-3 och sedan 2 timmars kurs i genrepedagogik. Inte så jävla nöjd... :huh:

Vadå dra tidigt från firmafest?? har du aldrig fiskat bakis.....? ^_^

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...