Jump to content
Sign in to follow this  
sasse

Inför gäddfiske

Recommended Posts

Fy fasen vad sugen jag är på att gädda nu. Får se om det blir en tur i helgen. Det MÅSTE bli en tur i helgen. Snacka om öppet mål. Minus 5-6c i en vecka och nu 3-6 plusgrader ;)

Får se om det blir i efter lunch idag när jag går av skiftet eller om det blir på lördag. Vilket som så tror jag att det blir bra fiske.

En sådan här hägrar :)

http://www.fiske-feber.se/news.php?var=060...d=060519.114355

post-1939-1227759835_thumb.jpg

en sån ska jag ha! Erlando får guida mig till en sån nu i höst så kanske det blir tyst på knatte, fnatte och tjatte från skåne :)

en sån ska jag ha! Erlando får guida mig till en sån nu i höst så kanske det blir tyst på knatte, fnatte och tjatte från skåne :)

Betyder det här att du äntligen har insett att du själv inte klarar av det utan behöver proffesionell hjälp för att få upp en bastant gädda? ;)B)

precis. Fatta och bryta upp en på 130cm.

Betyder det här att du äntligen har insett att du själv inte klarar av det utan behöver proffesionell hjälp för att få upp en bastant gädda? :)B)

är i desperat behov av hjälp ;)

Help me Obi-Wan Erlando, you're my only hope!

är i desperat behov av hjälp :)

Help me Obi-Wan Erlando, you're my only hope!

När skall ni ut nu då?

En annan drar till Kina i helgen, hem nästa helg så det blir mest troligt ytterligare 2 FF helger... Surt. Hoppas att det milda vädret håller i sig så man hinner komma ut ngt mer innan det är för sent...

inte en aning. beror lite på vädret.

Men ni får se bilder efteråt :) kommer 99% misslyckas men chansen finns till framgång! Lär väl få ännu mer påhopp om jag blir FF men det bjuder jag på!

Gädda alla dar i veckan!! ^_^

Men jag har jobbat 40h på 3.5 dygn.

Om jag kommer till macken utan att få soppatorsk så blir det fiske :huh:

Men jag har jobbat 40h på 3.5 dygn.

Om jag kommer till macken utan att få soppatorsk så blir det fiske :huh:

Du kan ju inte hålla på o gnälla här och säga: jag eså sugen, jag får aldrig fiska osv. Nu har du guldläge. FISKA!!!!! Fast, du e förmodligen redan ute och står och drillar medans jag skriver detta... ^_^

^_^

say hello to mr 91cm

Inte ens 20 min fiske. Andra vassen ^_^

Slutade jobbet vid 12. Har tankat, handlat mat, rastat hunden och lastat kajaken och hunnit ut på 1.5h. Man har det nästan för bra :huh:

Sitter och njuter i blåsten nu.

^_^

say hello to mr 91cm

Slutade jobbet vid 12. Har tankat, handlat mat, rastat hunden och lastat kajaken och hunnit ut på 1.5h. Man har det nästan för bra :huh:

Fan va gött...!! Grattis!

En annan sitter på kontoret med benen uppe på skrivbordet o halvsover...

//Cz

Jeppe,

Om vi drar upp nu så kanske vi hinner fiska i 15 minuter innan det blir mörkt o det är dags att dra hem igen.... :huh:

glömde bilden

Du får montera en kamera i fören på kajaken riktad mot dig som är fjärrstyrd... :huh:

Schyyst firre...

B)

say hello to mr 91cm

Härligt ^_^

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Din förmåga att skapa tid och rum för fiske är INSPIRERANDE!

glömde bilden

Härligt sasse. Sikken feting. Vikt? 7-8kg? Själv kan man knappt vänta till lördag. Fest med arbetskamraterna på fredag och jag har flaggat för en tidig kväll, man måste ju prioritera... ^_^

Fiska nu, avis åsse. Sjäv har man precis haft utvecklingssamtal, arbetslagsmöte nu mellan 2-3 och sedan 2 timmars kurs i genrepedagogik. Inte så jävla nöjd... :huh:

Härligt sasse. Sikken feting. Vikt? 7-8kg? Själv kan man knappt vänta till lördag. Fest med arbetskamraterna på fredag och jag har flaggat för en tidig kväll, man måste ju prioritera... ^_^

Fiska nu, avis åsse. Sjäv har man precis haft utvecklingssamtal, arbetslagsmöte nu mellan 2-3 och sedan 2 timmars kurs i genrepedagogik. Inte så jävla nöjd... :huh:

Vadå dra tidigt från firmafest?? har du aldrig fiskat bakis.....? ^_^