Jump to content

Flugfiske event - sffc - Lörd 6:e Dec

sempai
 Share

Recommended Posts

Härlig dag med många besökare, bilder dröjer, är helt slut nu :D

Men looovar till imorgon.

Kul att träffas, till våren är det väl dags igen, kanske hinns det med en innan mässan, sen hoppas jag på några tungviktare runt mässan också :D

Som sagt bilder kommer :D

En mycket trevlig dag!

Imponerad av alla olika typer av flugor som bands runt bordet - till höger bands det klassiska laxflugor, till vänster realistiska bäcksländenymfer och mitt fram - ja, vad ska jag säga - gigantiska hårbollar aka gäddflugor á la Bauer. Kul också att se (och höra...) så duktiga ungdomar.

// Johan :D

Kan bara instämma med övriga som var där, ett mycket lyckat event.

En fantatisk butik och en otrolig stämmning och så många duktiga flugbindare. Önskar bara

att jag hade gått runt mer och sugit åt mig av de andras alster. Men får väl skylla på att

detta var min premiär med att binda klassiska laxflugor offentligt.

Tusen tack Tony och övriga på SFFC!

Håkan

Lilla jag i detta gäng..sitta där å binda några rackelhaner tex

Å det vore en syn det :D

Men bara att smyga omkring å tjöta lite skulle ju vara hur trevligt som helst. ;)

Jamen... det är ju det som är grejen, man plockar upp vad som är intressant och delar med sig av sina trix.

Jag är helt säker på att du upptäckt ett och annat under årens lopp B) om inte annat så går det ju fint att tjöta och bälja i sig kaffe mm :D

Vore så himla sköj att få med så många som möjligt till ett Tokholmen evenemang, blir till att sätta ihop något alldeles extra...

Runt mässan kanske ? då kommer ju många ner och upp och på tvären till Hufvudstaden B)