Hoodie 2 Report post Posted September 25, 2007 mobilkamera knåpade ihop ett par sneda för fiske i mörrum i veckan. (jobbar med proportionerna ;D) Quote Share this post Link to post Share on other sites
hermelin 17 Report post Posted September 25, 2007 Blev lite Mörrumsugen av Hoodies flugor, så jag knåpade ihop några för majlaxen. morrum.jpg_thumb ulfsockar.jpg_thumb 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hoodie 2 Report post Posted September 25, 2007 Fick ihop en till innan jag började skela för mycket av all koncentration Funkar inte denna stilen så får jag sno Hermelins ask ;D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hoodie 2 Report post Posted September 30, 2007 Typ denna är väl en vårfluga för mörrum? får knåpa ihop lite under vintern isf.. 4-5cm lång med mörrumstub,guld, och en oversized kona.. nästa fluga blir utan påfågeltak och med mindre kona. Quote Share this post Link to post Share on other sites
monk 2 Report post Posted January 16, 2008 En mindre pahtagorva variant PICT1553.jpg_thumb Quote Share this post Link to post Share on other sites
match 21 Report post Posted January 17, 2008 Detta är en stor fluga tänkt till fiske på vårkanten! En silver wilkinson mvh: match 8) Silver Wilkinsson.jpg_thumb Quote Share this post Link to post Share on other sites
zwargen 1 Report post Posted January 21, 2008 Hej!! Här kommer en bild på en Black and Silver dog........ Tub:Svart medium och Hot orange X-small Tag:Oval Silvertinsel small Stjärt:Fluoro Fibrer "hot orange" Ribbing:Oval Silvertinsel medium Kropp:Pearltinsel under,Miragetinsel över 2/3 1/3 Stf dubbing "svart" Kroppshackle: Svarttupp Vinge:Räv el Tempelhund "svart" Flash inmixad i vingen:Flashabou "rainbow" den mörka Angel hair "peacock" "Black/silver" Rygg:3-4 strån påfågelherl Fronthackle: X-select Grizzle Saddle "svart" Ögon:Odlad Djungeltupp Huvud:Svart bindtråd Tight lines zwargen black and silver dog.JPG_thumb Quote Share this post Link to post Share on other sites
zwargen 1 Report post Posted January 22, 2008 Hej!! Å här kommer en Green Highlander Dog zwargen Greenhighlander (5).JPG_thumb Quote Share this post Link to post Share on other sites
kristofer 1 Report post Posted January 22, 2008 8) Quote Share this post Link to post Share on other sites
TinyOne 0 Report post Posted January 23, 2008 Det verkar som ja har lättast att binda när jag drar ner till Småland & till lite mer stressfri miljö. Så här e lite bilder på nybundet från veckan som var.. Bilderna tagna med mobiltel , så kvallan e inte den bästa.. Det blev ett gäng iaf , här e dom upplaggda. Mest plasttuber denna gången , men även några på US-tub. Här e några bilder på närmre håll.. //Nicke Quote Share this post Link to post Share on other sites
hermelin 17 Report post Posted January 23, 2008 Har blivit nåra Mörrumstuber de senaste dagarna, men det är fasen vad ringrostig man blir av ett litet uppehåll. tubisar.jpg_thumb Quote Share this post Link to post Share on other sites
kristofer 1 Report post Posted January 26, 2008 hej! 9cm lögde gold. en m isbjörn och en utan -------------------------------------------------------------- Quote Share this post Link to post Share on other sites
kristofer 1 Report post Posted January 26, 2008 black & green ________________________________________________________________________________ ______________________ Quote Share this post Link to post Share on other sites
kristofer 1 Report post Posted January 27, 2008 med risk att bli tjatig.. så kommer här en till. Quote Share this post Link to post Share on other sites
guidefly 0 Report post Posted January 30, 2008 lite flugor jag bundit nu när jag skadat knät igen och så ett eget mönster av en klassisk och några thunder and lightning varianter obs jungle cock var slut så fick forska med annat för att få till finnish liten1.JPG_thumb liten2.JPG_thumb liten3.JPG_thumb Quote Share this post Link to post Share on other sites
kristofer 1 Report post Posted February 1, 2008 tjatar lite till... en turbo-lögdegold.. wariant. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Greken 21 Report post Posted February 1, 2008 Eftersom bilderna försvann i "Hackningen" så lägger jag upp en av mina favoriter igen Green_Goblin_web.jpg_thumb Quote Share this post Link to post Share on other sites
zwargen 1 Report post Posted February 2, 2008 Tja!! Får aldrig nog av svarta...... zwargen pict0092.JPG_thumb Quote Share this post Link to post Share on other sites
zwargen 1 Report post Posted February 2, 2008 Tja!! sitter å najar lite å slö glor på alla inlägg............så blev de en Phatakörva me rubberlegs 8) zwargen PICT0116.JPG_thumb PICT0101.JPG_thumb Quote Share this post Link to post Share on other sites
Behnke 1 Report post Posted February 6, 2008 lite favoriter /Mattias 2008-02-05 13-50-36_0008.JPG_thumb 2008-02-05 13-51-34_0009.JPG_thumb 2008-02-05 13-53-27_0015.JPG_thumb Quote Share this post Link to post Share on other sites
match 21 Report post Posted February 7, 2008 hej! lägger upp en tub alltid gångbar!! mvh: match 8) picture059 1.JPG_thumb Quote Share this post Link to post Share on other sites
TinyOne 0 Report post Posted February 8, 2008 Några av mina senaste kreationer.. //Nicke Quote Share this post Link to post Share on other sites
caran672 96 Report post Posted February 10, 2008 dagens tub2.jpg_thumb Quote Share this post Link to post Share on other sites
hermelin 17 Report post Posted February 11, 2008 Quote Share this post Link to post Share on other sites
hermelin 17 Report post Posted February 11, 2008 Sidbild på Sasses begäran! sida.jpg_thumb Quote Share this post Link to post Share on other sites