Hoppa till innehåll

BROMANoDELL Special Series 10’ #4-5 Expedition


NevYn

Recommended Posts

Hejsan!

Har länge spanat på forumet här, men har nu äntligen fått för mig att registrera mig för att ställa en liten fråga :rolleyes:

Jag undrar helt enkelt om det är någon som har provat Bromans 10'-spö och har lust att dela med sig lite?

Är ute efter ett lite längre spö, gärna med lite långsammare aktion, och den uppfattningen jag har fått av att läsa runt på nätet är att Bromans spön generellt sett är lite långsammare än många andra?

Sen är ju frågan hur bra ett såhär pass nytt märke klarar av att göra ett 8-delat spö? Har provat några spö som varit 6-delade, och det är nog bara Sameo Globetrotter jag skulle vilja fiska med av dessa, de andra kändes lite ryckiga.

Så.. någon som har lust och möjlighet att dela med sig av erfarenheter?

Mvh

Micke

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...

Hejsan!

Har länge spanat på forumet här, men har nu äntligen fått för mig att registrera mig för att ställa en liten fråga wink.gif

Jag undrar helt enkelt om det är någon som har provat Bromans 10'-spö och har lust att dela med sig lite?

Är ute efter ett lite längre spö, gärna med lite långsammare aktion, och den uppfattningen jag har fått av att läsa runt på nätet är att Bromans spön generellt sett är lite långsammare än många andra?

Sen är ju frågan hur bra ett såhär pass nytt märke klarar av att göra ett 8-delat spö? Har provat några spö som varit 6-delade, och det är nog bara Sameo Globetrotter jag skulle vilja fiska med av dessa, de andra kändes lite ryckiga.

Så.. någon som har lust och möjlighet att dela med sig av erfarenheter?

Mvh

Micke

Annars har du ju vision cult spöna.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...