Jump to content
Sign in to follow this  
Ronnie

Våra hundar..

Recommended Posts

Här är Sakko,eller som han kallas här hemma ;) Ponken :D ja ja Sakko heter han i alla fall..

Finsk spets strax 8 år,har ställt ut honom och har ett första pris i öppen klass..

post-1532-1233686170_thumb.jpg

Edited by Ronnie

Här är min Tessy, en sällsynt drever med egenskapen att komma tillbaka efter jakten o inte jaga mer än 2 timmar åt gången, dessutom mycket social, matte har lärt henne ännu mer konster med sån här Klicker träning så nu spelar hon basket i stoara rummet också, ser helt jävla sjukt ut

post-5979-1233686614_thumb.jpg

Här är min Tessy, en sällsynt drever med egenskapen att komma tillbaka efter jakten o inte jaga mer än 2 timmar åt gången, dessutom mycket social, matte har lärt henne ännu mer konster med sån här Klicker träning så nu spelar hon basket i stoara rummet också, ser helt jävla sjukt ut

;)

Har du suttit och eldat många nätter och väntat på hunden med andra,eller?

Vacker hund vacker husse,

Vi matchar varandra bra :D :D :D :D

Den här hunden hade väl passat dig bättre då.. ;):D:D

post-4752-1233688305_thumb.jpg

Hakar på denna tråden :D

Haft hundar i familjen i alla år bla en Irländsk Setter som hette "Yoko".

Dröjde sedan ett tag innan ja skaffade min första egna polare "Arro" som var en blandning mellan Schäfer , Bordercollie & New Foundland.

Han blev 14 den gamla stollen innan cancern tog han från mej R.I.P

Med på första bilden är även min andra hund "Lillen" , en Amerikansk Pitbull Terrier som även han somnat in pga cancer , han hängde med till 10års ålder R.I.P :D

Mara fanns med mej några år , blandning mellan Amstaff/Pitbull , fick nytt bra hem i Oxelösund. ;)

Nuvarande hunden heter "Tiny" (sista bilden) och är en Amerikansk Pitbull Terrier på snart 4år :D

//Nicke

post-4653-1233689637_thumb.jpg

post-4653-1233689792_thumb.jpg

post-4653-1233689858_thumb.jpg

Vad kommer en sådan sak väga när han växt upp?

Cool kille..

7 månader nu och 40 kg hamnar väl på 50-55 kg kanske ;)

Hakar på denna tråden :D

Haft hundar i familjen i alla år bla en Irländsk Setter som hette "Yoko".

Dröjde sedan ett tag innan ja skaffade min första egna polare "Arro" som var en blandning mellan Schäfer , Bordercollie & New Foundland.

Han blev 14 den gamla stollen innan cancern tog han från mej R.I.P

Med på första bilden är även min andra hund "Lillen" , en Amerikansk Pitbull Terrier som även han somnat in pga cancer , han hängde med till 10års ålder R.I.P :D

Mara fanns med mej några år , blandning mellan Amstaff/Pitbull , fick nytt bra hem i Oxelösund. ;)

Nuvarande hunden heter "Tiny" (sista bilden) och är en Amerikansk Pitbull Terrier på snart 4år :D

//Nicke

Fina hundar allihop :D

Hemma hos mig passerar en hel del hundar då min sambo Jennie är delaktig i utbildning ledarhundar för synskadade! Förutom vår egen hund har fem andra hundar, alla labbar, bott hos oss det senaste året!

En bild på vår egen hund, Nova, när hon var valp!

post-4552-1233692555_thumb.jpg

Edited by Sommar

Hemma hos mig passerar en hel del hundar då min sambo Jennie är delaktig i utbildning ledarhundar för synskadade! Förutom vår egen hund har fem andra hundar, alla labbar, bott hos oss det senaste året!

En bild på vår egen hund när hon var valp!

nästan för söt ;)

Det är roligt att ha lärt känna alla hundar som bott hos oss, alla är de olika personligheter och hittar på en massa tokiga saker!

Den näst senaste hunden var Alice!! ;):D

post-4552-1233692885_thumb.jpg