Hoppa till innehåll

Våra hundar..


Ronnie

Recommended Posts

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Idag fick vi så hem vår lilla Hiira. Efter 4 h i bilen + 3 raster så var hon ändå full av energi och ville busa när vi var framme. Jag är så kär! [emoji7]

Hon är dessutom tuffare än husse. Jag fick bära henne in från altanen för husse tyckte åskan kom lite väl nära. Blir nog en bra fiskekompis....

post-7838-14047507923981_thumb.jpg

http://instagram.com/p/qKDQeHMUWf/ '> http://instagram.com/p/qKDQeHMUWf/ 

Redigerad med JesperP
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Idag fick vi så hem vår lilla Hiira. Efter 4 h i bilen + 3 raster så var hon ändå full av energi och ville busa när vi var framme. Jag är så kär! [...]

Helt galet söt! Valpar är i sanning livsfarliga, inte minst spetsar med sina teddy-ansikten. Förstår att ni är glada över henne.

Redigerad med albedo
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Helt galet söt! Valpar är i sanning livsfarliga, inte minst spetsar med sina teddy-ansikten. Förstår att ni är glada över henne.

Man tackar... Jo och man blir ju inte mindre glad över henne med tiden. :) trots att man bara får sova i tvåtimmarsintervaller. Redigerad med JesperP
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hos oss bor två hundar av den mindre sorten. Dixie är en snart sexårig jack russel och Jade en dvärgpinscher på knappt 14 månader. Båda har följt med på fisketurer men än så länge tenderar Dixie att ha lite mer tålamod än Jade. Å andra sidan gillar Jade att bada och Dixie är inte alls lika förtjust i vatten. Båda tycker dock att det är väldigt roligt när det kommer upp en fisk och de är helt klart mer sällskap än gör någon praktisk nytta när jag fiskar... =)

Redigerad med albedo
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...
  • 2 years later...

Nebel och Schatzi. Båda Dobermann. Nebel, den större modellen är 9 år och den lilla är vid fototillfället 18 veckor. Tanken är att göra Schatzi till frilufts/fiskekompanjon. Jag har redan köpt en fleece och en flytväst hon inte vuxit i ännu...! Vi har börjat lägga spår med rätt bra resultat som kanske kan komma till användning. I övrigt blir det lydnad och IPO.  

CYMERA_20171211_163341.jpg

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...