Hoppa till innehåll

Havsöring Blekinge - Rapporter


ius

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Grattis! Är lite sugen på att besöka blekinge kusten någon gång. För typ två år sedan hörde jag om några killar som åkte dit för gäddfiske. Då de vid ett flertal tillfällen hade stora öringar efter gäddflugorna bytte de till öringfiske istället. Fick då fina bitar upp mot 4 kg.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

Kommer att åka neråt idag för att kunna fiska i morgon kväll !! :)

Någon som har ett giftigt ställe, om man inte vill skriva det här så kan jag möta upp någon där nere för att ta en fisk tillsammans. telefon till mig 0707778035 :) SMS:a gärna...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kommer att åka neråt idag för att kunna fiska i morgon kväll !! :)

Någon som har ett giftigt ställe, om man inte vill skriva det här så kan jag möta upp någon där nere för att ta en fisk tillsammans. telefon till mig 0707778035 :) SMS:a gärna...

Inte omöjligt att jag lägger några kast i morn kväll, har du vägarna förbi Sölvesborg?

Galaxy Note | Tapatalk

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Bra öringfiske gångna veckan 8 öringar med topp på 4,5 kg alla blänkare.

Hej,

Fiskar du i närheten av Karlshamn? Jag är nyinflyttad samt ganska grön på flugfiske efter havsöring - om du hade tid och lust att fiska

någon dag/kväll med mig så vore jag evig tacksam. Behöver lära mig hur det ska gå till :-) Är föräldraledig med två små killar men på helger och kvällar går det ju alltid att förhandla till sig lite fritid med frugan :-)

Fortsatt skitfiske!

Mvh Örjan

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...

Har dessvärre haft tankarna på annat håll den senaste tiden, lilltösen har blivit levertransplanterad. Nu är hon dock snart i toppform igen, kirurgerna är förbaskat skickliga och hon är stark som en oxe :)

Tycker man börjar bli lite sugen på att komma ut igen, känns som om man hade behövt svinga lite och få lite havsluft nu, rena själ och sinne. :)

SGN2 | Tapatalk

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har dessvärre haft tankarna på annat håll den senaste tiden, lilltösen har blivit levertransplanterad. Nu är hon dock snart i toppform igen, kirurgerna är förbaskat skickliga och hon är stark som en oxe :)

Tycker man börjar bli lite sugen på att komma ut igen, känns som om man hade behövt svinga lite och få lite havsluft nu, rena själ och sinne. :)

SGN2 | Tapatalk

Hoppas tösen kryar på sej.

Ola

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...