Jump to content

Recommended Posts

Posted
Florida, Mexico......Canadas västkust -_-

Nu börjar det likna något Leif. Vi får prata med Andre

om Mexico delen på Norrbyströmms träffen. :P

Mvh P-A

• Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
Nu börjar det likna något Leif. Vi får prata med Andre

om Mexico delen på Norrbyströmms träffen. -_-

Mvh P-A

Vilket datum var det i Norrbyströmmen? :P

Posted
Vilket datum var det i Norrbyströmmen? -_-

25 april åker vi ner. Gå du in och kika i tråden på andra forumet.

Mvh P-A

Posted

Ja det är frågan det :P är jäkligt sugen på Seychellerna, fiska sig trött på bonefish och dra GTs och Milkfish.........

Men sen är faktisk många olika, både för fiske och för att jag vill åka dit så är det Cuba B) Men även Mexico, Kenya & Mozambique, Florida Keys, Australien......... :):wub::wub:

Posted

Lättare att svara på vart man INTE skulle åka......... till jobbet!

I övrigt skulle väl varenda ställa det kan förväntas finnas fisk på få ett besök......

Posted
Lättare att svara på vart man INTE skulle åka......... till jobbet!

I övrigt skulle väl varenda ställa det kan förväntas finnas fisk på få ett besök......

:):wub::wub:

Posted
Skulle ta en vecka i Mikkeli, Altaälven första veckan i Juli.

Fytusan va storlax man skulle få... :wub:

Kolla vilken area denna tråd ligger i :)

För att fortsätta på OT så skulle jag typ säga samma sak som du. Fast jag skulle hyra hela älven :wub:

Posted

För att gå tillbaka till topic så skulle jag lägga en vecka på något bra what ever ställe i solen bara för att testa. När jag märker att det inget är för mig så skulle jag tillbringa en hel sommar längst norska kusten :)

Fiska lax, öring, torsk, sej, bleka, gylta, hälleflundror och allt annat :wub:

Posted
Jag vill åka hurtigrutten, utan ungar. Vill du följa med Ronnie (alltså när vi har obegränsat med pengar B) )

Skulle gärna åka hela hurtigrutten oxo men det skulle inte bli mycket fiske ;)

Posted

X-mas Island, Seychellerna, Nya Caledonien och en "rundtur" i Karibien, för att täcka det mesta av det bästa. Sedan kan man väl ta resten år 2 och år 3...

En Grand Slam står högt på listan och den där GT:n har hamnat där också. ;)

//A

Posted
X-mas Island, Seychellerna, Nya Caledonien och en "rundtur" i Karibien, för att täcka det mesta av det bästa. Sedan kan man väl ta resten år 2 och år 3...

En Grand Slam står högt på listan och den där GT:n har hamnat där också. ;)

//A

Mycket bra val!!!'

Jag lägger till Weipa, längst upp i Australien, ojojoj, sicket ösarfiske.

Sen drar jag till NZ...

• 8 months later...
Posted

drömvinsten på lotto sen skulle sverige inte få se mej mycke dom närmsta åren :) bahamas, mexico,los roques,olika ställen runt australien,nya zeeland m.m m.m m.m å sen komma hem å dra lite gädda med jämna mellanrum så man får känna på lite redig fisk också :)

Posted
drömvinsten på lotto sen skulle sverige inte få se mej mycke dom närmsta åren :) bahamas, mexico,los roques,olika ställen runt australien,nya zeeland m.m m.m m.m å sen komma hem å dra lite gädda med jämna mellanrum så man får känna på lite redig fisk också :)

Typ detsamma :) Men vinsten blir på travet :)

Posted
Typ detsamma :) Men vinsten blir på travet :)

men blir ju inte så hög på travet så jag får väl tyvärr släpa med dej på min lottovinst när dina travpengar inter räcker till hehe

Posted
men blir ju inte så hög på travet så jag får väl tyvärr släpa med dej på min lottovinst när dina travpengar inter räcker till hehe

Jaja, vi får se på Lördag :)

Posted

Låter som en jäkla bra tripp det där, men den tar nog ett par år att genomföra.

Mvh P-A

Ps. Efter jag sluta med moderarandet så försvann alla mina IM och jag vet att jag skulle hjälpa dig med något, kan inte du skicka om det igen DS

Posted
Jaja, vi får se på Lördag :)

spelar inte den här lördagen så risken att du vinner är större :) däremot spöade jag arbetskamraterna genom å dra in resultatet mellan oik-malmö igår hehe gav en hundring

Posted
Hej på er gubbar och töser

Om ni var helt finansiellt oberoende vart skulle ni åka för en

månads saltvattens fiske? Man vet ju aldrig vad som händer med

tipset, lotto, travet eller fastrarna i amerikat eller hur? :)

Mvh P-A

Byske så klart! :)

Eventuellt några miljövänliga återbesök till Nya Zeeland.