Jump to content

Recommended Posts

• Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Jag hade stuckit till Island med första bästa flyg. Enkel biljett!

Då och då hade jag gjort en avstickare till grönland och Nya zeeland för lite torrflugefiske...

• 2 months later...
Posted
Saltvattenfiske måste det vara va?

En månad känns snålt, nu när jag är ekonomiskt oberoende.

Då får det bli ett par månader på Bahamas, South Andros.

Någon lodge, guide varje dag, Bonefish, Iskall Öl i skymningen, kanske en Frozen Marguarita eller Daquiri.

Inte en tanke på morgondagen, bara nuet.

Kanske starta upp resan med några höstmånader efter Striper's och Blue's kring Martha's Wineyard.

Boende på ett pensionat i något av de gamla vackra husen, fiske hela dagarna, leta efter Blitzes och så lokal fisk och Hummer på krog om aftnarna ihop med och kall öl, kanske en malt som avrundning.

Inte en tanke på morgondagen, bara leva i nuet.

Om jag hade fått välja sötvatten är drömmarna HELT annorlunda!!!

Där har jag faktiskt varit. Dock ej fiskat. Oerhört vackert. "The vineyard" :rolleyes: Cape Cod är nice!

• 5 weeks later...
Posted

Måste lägga till Christmas Island i september...GT´n kommer in för att tugga Bonefish vid dess lek...!

#12, stora flugor, jätterulle med typ 1km backing :P ..., efter drill har man träningsverk i 2 veckor!

Kanske, kanske...! :lol:

Posted

Storen jävla husbil, en bra chaufför sen upp med skylten "Gone fishing" Sen tack o hej Svedala....... :lol::P;)

• 2 months later...
Posted
Lagan för 100 år sedan. Lax, Havsöring, Harr och STOR stationäröring. Kan man köpa tidsmaskiner på Hobbex?

:rolleyes: Judas

Jag skulle gärna åka samtidigt som dig, men hålla mig inom gångavstånd hemifrån...