Hoppa till innehåll

YES! GÄDDA!!!! [nya bilder]


Recommended Posts

aa så kan man säga första gäddorna på fluga är landade! dock är dom inte alls på hugget kan man påstå.. dom leker väll fortfarande antar jag...

inga jättar precis... 2 st kring kilot.... men fan va skönt å drilla dom !!! :D

tack även [glow=red,2,300]Niklas[/glow] för tipsen! lär bli fler frågor till dej! :D :D

:D 8)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • Svar 73
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det är alltid tragiskt att se när det går illa för en ung människa.... :'(

Gädda är illa i sig och kan vara ingången till mycket större problem.....nästa steg kan vara torsk, amfetamin eller något annat hemskt.... ::);)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det är alltid tragiskt att se när det går illa för en ung människa.... :'(

Gädda är illa i sig och kan vara ingången till mycket större problem.....nästa steg kan vara torsk, amfetamin eller något annat hemskt.... ::);)

Mörtfiske?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Pekka, är det fel att flugfiskare inser möjligheterna med det fiske de bedriver, och inte låser fast sig vid fettfene-hysterin?

Varför alltid fiska efter samma sorts fisk hela tiden, när man kan variera sig oändligt inom alla arter det faktiskt går att fånga på fluga!

Jag gratulerar, mycket fin gädda, jag tänkte själv testa att fiska gädda med fluga, men har själv bara ett 5/6 spö, vet någon några bra gäddflugor man kan kasta med ett sådant spö?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Pekka, är det fel att flugfiskare inser möjligheterna med det fiske de bedriver, och inte låser fast sig vid fettfene-hysterin?

Varför alltid fiska efter samma sorts fisk hela tiden, när man kan variera sig oändligt inom alla arter det faktiskt går att fånga på fluga!

Jag gratulerar, mycket fin gädda, jag tänkte själv testa att fiska gädda med fluga, men har själv bara ett 5/6 spö, vet någon några bra gäddflugor man kan kasta med ett sådant spö?

tackar! kanske svårt.. men på bilden så är de mitt Vision #5/6.... rätt svårt å kasta.... kan skicka bild på flugorna ja använder om du önskar de..! :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det är alltid tragiskt att se när det går illa för en ung människa.... :'(

Gädda är illa i sig och kan vara ingången till mycket större problem.....nästa steg kan vara torsk, amfetamin eller något annat hemskt.... ::);)

haha.... hmmz så illa är de nog inte.. men gäddflugfiske är säkert lika beroende framkallande som Affe..... men men! :D

ja börja då bli grymt sugen på det !  :P :- :-*

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det är riktigt kul med gäddfiske, man får gratulera! Var du utåt Holmsund på gäddjakt eller? eller har du nåt annat tips på gädda runt ume?

Själv är man inflyttad utböling(till Umeå) som fiskade gädda redan vid påsk i mina hemtrakter. Fick 15 gäddor på tre dar med en topp på 5,3 kg vilket är en ack så härlig start på flugfiskesäsongen. ;D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det är alltid tragiskt att se när det går illa för en ung människa.... :'(

Gädda är illa i sig och kan vara ingången till mycket större problem.....nästa steg kan vara torsk, amfetamin eller något annat hemskt.... ::);)

Tänk om han en dag gör nått riktigt dumt, som att hejja på mff :o;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det är riktigt kul med gäddfiske, man får gratulera! Var du utåt Holmsund på gäddjakt eller? eller har du nåt annat tips på gädda runt ume?

Själv är man inflyttad utböling(till Umeå) som fiskade gädda redan vid påsk i mina hemtrakter. Fick 15 gäddor på tre dar med en topp på 5,3 kg vilket är en ack så härlig start på flugfiskesäsongen. ;D

jepp box! va ut mot holmsund! jao men skicka nå privata mess så kanske ja kan försöka svara!

oj 15 st inte dåligt ju! grattis! :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...