August 4, 200916 yr comment_1118282 Det blev en tur idag för att fota lite insekter. Kom över detta gigantiska monster, eller kanske skönhet. En grön vårtbitare, den tillhör ordning hopprätvingar och är av arten Tettigonia viridissima. Tyckte det blev en kul bild och alltid är det någon som binder realistiska flugor och kanske behöver en avbild. //Mårten www.xtremeflyfishing.se/ Flyfisher/Flytyer Report
August 5, 200916 yr comment_1118341 Skoj att få se lite andra insekter också Snygg bild Mårten "Det handlar inte om att kasta långt, utan att presentera flugan för fisken så den nappar." IMAGO Flyfishing Flugor.se Report
August 5, 200916 yr Author comment_1118445 Skoj att få se lite andra insekter också Snygg bild Mårten Tack Wolfis, ja det blev en ganska schyst bild. Jag missade att nämna storleken på krabaten, 7-8cm en skaplig torrfluga //Mårten www.xtremeflyfishing.se/ Flyfisher/Flytyer Report
August 5, 200916 yr comment_1118462 Riktigt snygg bild Vatten är ett fanstyg. Det är till exempel ett fördärv för god whisky. Det enda som vatten kan användas till är fiskuppfödning Report
August 5, 200916 yr comment_1118463 Snyggt! -Den ser dock lite lömsk ut... Tur att de inte blir så mycket större! Edge-presentation http://www.edgeforum...showtopic=91876 Report
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.