Hoppa till innehåll
CZECH

www.medfluga.se

Recommended Posts

Medfluga.se's uppdateringstråd!

/Cz

Hej Czech.

Riktigt trevlig hemsida du har knatat ihop. Och du verkar ha ett bra sinne för fin öl oxå. Nils Oscar Indian Ale är en favorite. Ett annat favorit ale är en sort från England, den heter Whistable Bay. Fantastisk enligt min mening :wub:

post-8470-1264095669_thumb.jpg

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser
Hade Union gått att få tag i här i Sverige så hade den hamnat överst på listan... :wub:

Sloveniens handbollslandslag har laskoreklam på ryggen!! :D

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Det är en nyare uppis än "ismannen", men WM har inte lagt upp den i listan på startsidan...:D

Veckans tips v.4...B)

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Det är en nyare uppis än "ismannen", men WM har inte lagt upp den i listan på startsidan... B)

Veckans tips v.4... :D

Nu så... är den där! :D

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Idag.... shit, ... :D

Drar i morgon, hem på fredag, bara ett litet möte, hinner inte ens få ngn jet-lag. Får be taxichaffisen dra ett extra varv i Toronto så man hinner se något mer än flygplats, hotel & kontor.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Alla som är trötta på kylan och att inte få komma ut och fiska havsöring räcker upp en hand...

För att lindra den allra värsta abstinensen kan man göra som jag, läsa rapporter från förra säsongen och påminnas hur gött det KAN vara på kusten...

Läs mer på http://www.medfluga.se/

Redigerad med Pada

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Alla som är trötta på kylan och att inte få komma ut och fiska havsöring räcker upp en hand...

För att lindra den allra värsta abstinensen kan man göra som jag, läsa rapporter från förra säsongen och påminnas hur gött det KAN vara på kusten...

Läs mer på www.medfluga.se

Vad menar du? Jag har aldrig varit så här lugn i januari, aldrig fått så mycket gjort på jobbet... :D-_-

Men det är alltid skoj att läsa medfluga i alla fall! ;)

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Vad menar du? Jag har aldrig varit så här lugn i januari, aldrig fått så mycket gjort på jobbet... :D-_-

Men det är alltid skoj att läsa medfluga i alla fall! :D

Låter bra det! B)

Själv känner jag mig bara mer och mer luttrad... ;)

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Havsöringssäsongen är ju snart över om det fortsätter så här. Det blir till att sätta sig vid städet och börja binda "Danica 2010" asken... Inte fel det heller... -_-

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Havsöringssäsongen är ju snart över om det fortsätter så här. Det blir till att sätta sig vid städet och börja binda "Danica 2010" asken... Inte fel det heller... -_-

Med all respekt, men det går inte att jämföra... ;):D

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Med all respekt, men det går inte att jämföra... B):blush:

Du vet lika väl som jag att det är en överlevnadsstrategi och inget annat. Det är inte mycket som slår en bra dag på kusten... :lol:

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Vi kanske skall hoppa över havsöringsfisket helt o hållet i år? B)

Få se nu, vårsolen värmer i ansiktet, lärkan drillar i skyn, en svag sydvästligvind krusar vattenytan. Försök stoppa mig... :blush:

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Få se nu, vårsolen värmer i ansiktet, lärkan drillar i skyn, en svag sydvästligvind krusar vattenytan. Försök stoppa mig... :blush:

Du skall hämta ungen på dagis, diska, städa, klippa gräsmattan, luka rabatterna.... du kommer inte ha tid att fiska B)

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Du skall hämta ungen på dagis, diska, städa, klippa gräsmattan, luka rabatterna.... du kommer inte ha tid att fiska B)

Lisa hem till morsan snabbt som faan, har diskmaskin, städar gör hia (jag får inte), mossan försvinner när man har lite längd på gräset, rabatter har vi inga, blir nog en del fiske ändå... :blush:

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Du vet lika väl som jag att det är en överlevnadsstrategi och inget annat. Det är inte mycket som slår en bra dag på kusten... B)

Pust! Skönt att jag inte behöver oroa mig för dig...,)

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Vi har haft lite snack inom gänget gällande "Veckans tips" vi har på sidan, så hade varit skoj o höra vad andra säger? Tycker du att tipsen är lika bra och användbara som vi tycker? Kika in på sidan o läs igenom tipsen, och kom gärna tillbaka med lite feedback! B)

http://www.medfluga.se/

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Medfluga.se är uppdaterad igen!

Läs mer på MEDFLUGA.se

Det är alltså veckans tips som är uppdaterat för vecka 5 även om det inte står på startsidan. Kolla in vetja!

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.