Hoppa till innehåll
Judas

http://judas-bywater.blogspot.com

Recommended Posts

Tack alla! Sätter mej i bilen ikväll med Laxastollarna för 100 härliga"bilmil" till PARADISET.

Mvh Judas

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser

Hemma igen efter 2 veckors fiske. Bloggen kommer att fyllas på REJÄLT den närmaste tiden. Enjoy!

Mvh Judas

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

En vecka till nästa Norgetripp. Bloggen nu uppdaterad med lite Mörrumsöring och annat smått o gott.

Mvh Judas

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Som alltid trevligt att läsa om era påhitt! Inspirerad av ditt tidigare tjat om detta så testade jag RH i Orkla förrförra veckan och hade ett påslag på detta, även om fisken bara satt på ett par sekunder innan flugan for upp i kepsen på mig. Det gav klart mersmak iallafall!, antar att detta var mer otur och att fisken med denna metod vanligen krokar sig själv gott nog?

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Som alltid trevligt att läsa om era påhitt! Inspirerad av ditt tidigare tjat om detta så testade jag RH i Orkla förrförra veckan och hade ett påslag på detta, även om fisken bara satt på ett par sekunder innan flugan for upp i kepsen på mig. Det gav klart mersmak iallafall!, antar att detta var mer otur och att fisken med denna metod vanligen krokar sig själv gott nog?

Ren otur. Fisken brukar ta stenhårt. Tack för de fina orden.

Mvh Judas

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Gillar när du skriver lite om Stensån. Började förra året med fluga där, intressant och få lite "inside information" och kunskap av nån som varit med ett tag =)

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.