Hoppa till innehåll
lappkulia

Älvräddarnas flugask - 2010 december

Recommended Posts

När blir det bilder på underverken?

Den 20:e skall förhoppningsvis alla flugor vara på plats. Så då kommer jag göra ett försök att lägga upp bilder på aktuella flugor och askar. Jag ska byta ring med min sambo nu på Lördag, så det blir nog att hålla en låg profil med fiske relaterade grejor någon dag.

//Johan

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser

Har knappt varit inne på den här tråden (men vet att den finns förstås).

JÄTTETACK för ert engagemang och för idén!

Super!

Christer :D

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Den 20:e skall förhoppningsvis alla flugor vara på plats. Så då kommer jag göra ett försök att lägga upp bilder på aktuella flugor och askar. Jag ska byta ring med min sambo nu på Lördag, så det blir nog att hålla en låg profil med fiske relaterade grejor någon dag.

//Johan

Jaha då får man gratulera så mycket! Ligga lite lågt, det gör du nog rätt i :) .

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

//Johan

Stort grattis :)

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

//Johan

Jaha då får man gratulera så mycket! Ligga lite lågt, det gör du nog rätt i :) .

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Tack för det, det är lite att stå i just nu. Men det skall bli otroligt roligt. Jag tänkte köra JAG GÅR OCH FISKAR som utgångsmusik, men det var ingen bra ide tyckte sambon.

Jag har en liten fundering ang bilderna på flugorna. En tanke är att fota alla flugor var för sig och sedan lägga upp dom i denna tråd. Sen i själva auktions tråden fotar jag flugorna tillsammans med asken.

Vad tror ni om det.

//Johan

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Tack för det, det är lite att stå i just nu. Men det skall bli otroligt roligt. Jag tänkte köra JAG GÅR OCH FISKAR som utgångsmusik, men det var ingen bra ide tyckte sambon.

Jag har en liten fundering ang bilderna på flugorna. En tanke är att fota alla flugor var för sig och sedan lägga upp dom i denna tråd. Sen i själva auktions tråden fotar jag flugorna tillsammans med asken.

Vad tror ni om det.

//Johan

Det blir toppen :)

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Christer har tyvärr fått förhinder, så hans lysmaskar kommer att lysa med sin frånvaro ;) . Så det finns en plats att fylla om någon vill.

//Johan

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Här kommer en bild på en Jock skott variant bunden av Sasse. Jag kommer att lägga in resten av flugorna löpande kommande dagar. Vad gör man inte dan före sitt eget bröllopp. Jo man håller på med flugor och lyssnar på Brothers in arms med Dire Straits.

Mvh Johan

post-7230-0-13692900-1292622209_thumb.jp

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Christer har tyvärr fått förhinder, så hans lysmaskar kommer att lysa med sin frånvaro ;) . Så det finns en plats att fylla om någon vill.

//Johan

Som straff för att jag är lite sen så kan jag binda upp två speytuber och bidraga med utöver Kussimörrum. :blush:

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Som straff för att jag är lite sen så kan jag binda upp två speytuber och bidraga med utöver Kussimörrum. :blush:

Det låter bra, ja något straff skall man ha om man är sen :D:D

//Johan

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Här kommer en bild på en Jock skott variant bunden av Sasse. Jag kommer att lägga in resten av flugorna löpande kommande dagar. Vad gör man inte dan före sitt eget bröllopp. Jo man håller på med flugor och lyssnar på Brothers in arms med Dire Straits.

Mvh Johan

Snyggt fotat :o

Höjer ju flugorna 100% :)

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.