Hoppa till innehåll
Meritaimen

Musik som ni gillar

Recommended Posts

Skapar en ny tråd där man kan länka musik som man gillar.

Börjar med en link där MICHAEL NYMAN ska va med o spela på piano är inte hundra på det men en skön låt iallefall

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser

Låt som jag tycker visar att en musikvideo kan höja något grymt. Låten är ok i högtalarna men när jag ser videon kan jag inte slita mig :)

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Låt som jag tycker visar att en musikvideo kan höja något grymt. Låten är ok i högtalarna men när jag ser videon kan jag inte slita mig :)

Training Day......lite roligt å plocka ett manus å göra en videå av det...grym film för övrigt.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Jag är allätare och kan hitta bra musik inom nästan alla kategorier.

Hip Hop, dansband är jag allergisk mot :wacko:

Vi börjar med två av mina husgudar.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Training Day......lite roligt å plocka ett manus å göra en videå av det...grym film för övrigt.

Manuset från training day är väl gjort 1000 gånger. Btw så är den filmen bra förutom Ethan Hawke...

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Dire Straits och på guran Mark Knopfler , ganska oslagbar

Medhåll! :) Spelade på Globen igår så även Robert Z alias Bob Dylan :wub: Jag var inte där :(

//age

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Meritaimen! Din låt är fantastisk!!

Själv har jag oerhört svårt att bestämma vad som är viktigast/bäst för mig, det varierar från dag till dag och med humöret

men Heather Nova har hängt med i ett antal år, en röst som skär in i hjärtat <3

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Meritaimen! Din låt är fantastisk!!

Själv har jag oerhört svårt att bestämma vad som är viktigast/bäst för mig, det varierar från dag till dag och med humöret

men Heather Nova har hängt med i ett antal år, en röst som skär in i hjärtat <3

Fin röst.Det är ju så himla många bra artister så det är ju svårt att hitta någon favorit.

Såg nu att Buckethead är med i några låtar med Lawson Rollins som Asalan Dé Artes länka till

En jäkel på gitarr med.

Redigerad med Meritaimen

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Har spelat för Mon Ami`s , vi har knobelkväll, med anisett och malthaltigt ! Kom `HEM`på riktigt, när Uffe Lundell kom fram i raden. Annars fick Brother in Arms mest röster , av förklarliga skäl! :ph34r: Även Heather Nova fick godkänt. ^_^

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Det finns så mycket... framförallt från 70-talet, men också från första hälften av 90-talet. Jag får sansa mig och tipsa om något ni antagligen inte har hört förut. Om ni sedan gillar det eller ej är en annan femma. Jag tycker i alla fall att det är en toppenlåt!

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Les Claypool är en grym bassist. Dessutom gillar han att fiska, inklusive flugfiske. Gitarristen i Primus, Larry LaLonde, spelade tidigare i ett band med helt annan stil, Possessed. 80-tals nostalgi! ;)

http://www.youtube.com/watch?v=HZOYlOQEEhQ

inte läst så mycket om bandmedlemmar.har sett les i fiskevideos och han verkar gilla det.

les sökte väl som basist till Metallica och blev inte antagen, tur nog

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.