Säljes 3st FW 4seven. 2150:-/st med frakt.
Rullen väger 125 gram vilket är 22 gram mindre än nuvarande FW från Danielsson.
Rullarna är mycket fina och sparsamt använda, ser bättre i verkligheten än på bild.
Levereras med originalfodral och eventuellt kartong
Till vänster nr 79, mitten nr 556 och höger nr 2519.
Har även en Loop FW 2six i nyskick för samma pris om intresse finns.
Inga byten!
En gammal tråd men, angående Loops dry bags så gillar jag dem också men... Hade 35 L men tyckte den inte var optimal att packa grejer i. Stel och otymplig i vissa hänseenden. Svårt att komma in i det lilla ytterfacket om väskan är fullpackad. En klassisk osprey daypack förespråkar jag istället om man är ute efter en väska till fisket.
/ G
Doft fluga på pubis/rövhår trodde jag hade en skrämmande effekt.... Katthår från en långhårig katt kan röra sig väldigt fint i vattnet och går att färga👍
Rostfritt !
finns i 1,6 / 3 / 6 liter
Svinbillig väldigt lätt o bra.
https://www.xxl.se/hallmark-kaffepanna-3-0-l-rostfritt-stal-onecolour/p/1137060_1_style
Jag har fiskat med både Zephrus FWS 486 och Ultralite 489 i Hemsila. En norsk kompis har Ultralite med SA ART #4-lina. Det är verkligen ett mjukare spö än vanliga Zephrus. Jag upplevde även att det var lite topptungt. Dock har jag inte testat båda spöserierna med samma lina, så SA ART kan vara "fel" lina. Men visst är det skillnad på mjukheten i toppdelarna. Personligen gillar jag Zephrus 486 mycket mer än Ultralite.
Scott Radian 9 #4 i riktigt bra skick. Pris 3400;-
Inklusive frakt (140;-)
Köpt på Fishline. Jag är enda ägaren. Fiskat sparsamt 3 sesonger (2015-2017).
Vid intresse skicka PM.
Vänlig hälsning
Örjan