Hoppa till innehåll
rednil

Få tag i wittlock?!?!?!

Recommended Posts

Beställde ett 2-hands från wittlock. När jag väl fick hem spöt så var det ett fabriksfel på spöt och vill få det utbytt. 2 mail och över 40 samtal helt utan svar.

Så hur får man tag på gubbarna där nere?

En kompensation hade suttit fint.

/mvh linder

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser

Tyvärr finns det ingenting positivt om de på forumet. Åk ner till de och ta det på plats????

Ja hade gjort det om det inte vore nästan 28 mil dit.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Har samma erfarenhet av detta företag beställde en lina blev lovad lev på 4-5 dagar men fortfarande efter 18 dagar har jag ingen lina. Skickade ett mail i går och annullerade orden och talade om för dom att jag aldrig handlar där mer. OBS detta är andra gången dom beter sig så dåligt.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Men något sätt måste det gå att få tag på dom? Tänker inte slänga 700 på bensinpengar pga att dom inte svarar. Det är ju sista gången jag köper därifrån i alla fall.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Finns det ingen på forumet som bor i Halmstad och kan framföra ditt meddelande, tycker det är skumt att dom skall vara så oproffsiga

Sent from my iPad using Tapatalk

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Kan ju vara annat än "oproffsighet". Som underbemanning pga semester och sjukdom.

Det är ju inte precis så att det bara är att plocka in Jocke Banan och allt funkar som vanligt, speciellt inte när det är folk i butiken hela tiden och man är ensam...

dessutom läser de inte här på edge, för de har inte tid:)

/ C

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Konstigt, jag mailade till dem igår kväll och fick svar idag.

Du använde mailen som står på hemsidan eller ? :) för själv får jag inget svar alls varken på mail eller telefon

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Du använde mailen som står på hemsidan eller ? :) för själv får jag inget svar alls varken på mail eller telefon

Jag skojade visst, det var inte dem som hade svarat utan en annan. Var lite för snabb att posta här.

Gjorde typ ett massutskick angående en vara, och jag tror att det bara är dem som inte har svarat än. Så dem kanske är trötta på kunder, eller nåt. :)

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Även jag har bara haft negativa upplevelser med Wittlock, har beställt via dem en gång och aldrig igen. Men de svarade då iallafall i telefon när man ringde, aldrig e-post

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Ja, det är synd, en superbra affär med bra service på plats, men helt oduglig webshop, tror faktiskt aldrig jag har haft en order som blivit 100% rätt där...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Tycker butiken är jättebra, men skulle aldrig beställa på nätet därifrån efter allt negativt som skrivs här år efter år efter år...

Tycker inte man kan skylla på underbemanning, semester mm. Kan man inte sköta en webbutik på ett schysst sätt får man helt enkelt lägga ner den, dom har ju trots allt haft webbförsäljning några år nu och problemen verkar ju aldrig förbättras...

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Jag har handlat en hel del i deras webbutik, inte alltid det har varit rätt grejor eller restnoterat. Dom har alltid svarat på telefon när jag ringt och påpekat detta , beställningen justerad och levererad inom en månad efter samtal. Det tycker jag är ok.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Butiken är grym iallfall, finns det mesta...

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Konstigt att alla inlägg inte är raderade av ngn mod. :D:D

tycker jag också, för de är ganska snabba om man råkar "uppa"en säljesannons några dagar för tidigt:)

/ C

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Och råkar man nämna wittlocks namn i andra kritiska trådar så ryker det inlägget omgående! Verkar vara ett väldigt godtycke i modereringen.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Konstigt att alla inlägg inte är raderade av ngn mod. :D:D

Kan det vara semestertider mån tro? ;)

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Kan det vara semestertider mån tro? ;)

Dom kanske är och hjälper Wittlock att få ordning på sin webbutik ;)

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.