Hoppa till innehåll
Twitcher

Flugfiskemässa 28/2 Örebro

Recommended Posts

Det var inte mycket att se tycker jag. Såg ut att vara mest ett jippo eller tillställning för att locka mer kunder till affären och få mer grejer sålda.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser

Det var inte mycket att se tycker jag. Såg ut att vara mest ett jippo eller tillställning för att locka mer kunder till affären och få mer grejer sålda.

Var det inte mycket att se!?! Sveriges bästa flugbindare (vissa kanske bäst i världen i sin genre) !?!?

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Jag tyckte att det var många duktiga bindare där. Det var tyvärr aningens varmt, det måste varit tungt att sitta där och binda hela dagen. Kul att träffa likasinnade och fiskesugen blev inte mindre…

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Om en affär lägger ner massa jobb för att få dit så många bindare och leverantörer för att man skall få lära av de bästa och kolla nyheter inför säsongen så får man väl hoppas att man bemödar sig att köpa något i affären. Hade du förväntat dig att du skulle få massa saker? Klart som fan att butiken vill ha kickback.

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Jag missunnar inte butiken nån kickback, tycker ändå det inte var så mycket att se där.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.