Hoppa till innehåll
julius

polychenille

Recommended Posts

Nu är det panik !!

Har slut på Andre Bruns polychenille. Försökte att beställa på hans hemsida men lyckades inte. Vet ni om han har lagt ner ? Finns det andra ställen man kan köpa ? Finns det andra alternativ ?

Många frågor - jag vet. 

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser

Tror inte han han någon försäljning längre. Jag gjorde en liten beställning i höstas, pengarna drogs men inte fick jag något material inte.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Nu är det panik !!

Har slut på Andre Bruns polychenille. Försökte att beställa på hans hemsida men lyckades inte. Vet ni om han har lagt ner ? Finns det andra ställen man kan köpa ? Finns det andra alternativ ?

Många frågor - jag vet.

Han är ju med här på Edge. Dra iväg en fråga vetja! :)

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Han är ju med här på Edge. Dra iväg en fråga vetja! :)

Jag är såååå blyg...

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Det vill jag tro han är, mina mail till honom om vad som kan ha skett är dock ännu obesvarade. Jag beställde för så liten summa så för pengarnas skull är det skitsamma men framåt är det andra leverantörer som får ta del av mina beställningar.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Nu är det panik !!

Många frågor - jag vet.

Ring Sundbybergs sportfiske, de hade ett gäng färger för några veckor sen iaf.

Skickat från min D5803 via Tapatalk

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

vad är det som är speciellt med Andrés chenille? Varför inte köpa vilken polychenille som helst? Finns i en fiskebutik nära dig...

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

vad är det som är speciellt med Andrés chenille? Varför inte köpa vilken polychenille som helst? Finns i en fiskebutik nära dig...

Har prövat/använt alla möjliga material till förlängda kroppar. Andres flyter, rätt färg (behöver inte färga), med lite försiktighet kan man tapera bakkroppen med cigarettändare, finns i micro-storlek ca 1mm och normal ca 2+ mm. Det jag värdesätter mest är att med Andres chenille, så påverkas inte krokningen.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Ring Sundbybergs sportfiske, de hade ett gäng färger för några veckor sen iaf.

Skickat från min D5803 via Tapatalk

TACK  :wub:

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Ska kontakta sundbybergs fiske - de kan kanske ha. Om inte och om Andre slutat att sälja, vad ska jag använda som alternativ. Går det lika bra med ultra chenille eller har ni några bra förslag. 

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Hur har det funkat nuförtiden ni som beställt via Bruns hemsida? 

Redigerad med mats12

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

köpte i vintras, det tog lite tid, ingen bekräftelse eller nåt sånt, men grejjerna kom.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Andre Brun kanske tappat sin hår växt?..därav dålig leverans..hmm.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Jag beställde, betalde och såg varken röken av vare sig produkten eller återbetalning av pengarna.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Que? (som Manuel sa i Faulty Towers) 

Snart gått 5 veckor så det var därför man undrar litegrann. 🙄

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
2 minutes ago Tobbe sa:

Jag beställde, betalde och såg varken röken av vare sig produkten eller återbetalning av pengarna.

VA?????..skojar denna Norrman.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Han har kanske fått Astma?...jag har Astma..sen födseln..han kan ringa mig.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
23 minutes ago Tobbe sa:

Trist! ☹️ 

Beställde en del och har inte fått svar på mina mail. När gjorde du din beställning? 

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Det var länge sedan, 2016. Mailade flera gånger, ingen respons överhuvudtaget. Blev irriterad och nyfiken på vad Paypal kunde göra trots att jag beställde för en stuntsumma. Paypal kom tillbaka efter ett par veckor och meddelade att de inte gick vidare i sina försök. Hoppas du får dina varor och min beställning bara var ngt som föll mellan stolarna.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Som jag minns mitt köp så tog det några veckor, han kanske gör allt själv å med vänster hand å är säkert ofta bortrest, dessutom kommer det väl från Norge å det ligger ju bara längre å längre bort. Det satt väl en tull-lapp på paketet (brevet) om jag minns rätt. Ett tag trodde jag mig blåst på konfettin, men sen kom det. Jag tycker väl att ;någon form utav bekräftelse på ordern borde kunna ha getts.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
1 minute ago Morgan sa:

Som jag minns mitt köp så tog det några veckor, han kanske gör allt själv å med vänster hand å är säkert ofta bortrest, dessutom kommer det väl från Norge å det ligger ju bara längre å längre bort. Det satt väl en tull-lapp på paketet (brevet) om jag minns rätt. Ett tag trodde jag mig blåst på konfettin, men sen kom det. Jag tycker väl att ;någon form utav bekräftelse på ordern borde kunna ha getts.

Det verkar vara en trevlig prick så hoppet lever! 😬

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
5 minutes ago mats12 sa:

Det verkar vara en trevlig prick så hoppet lever! 😬

Det vet jag nu inget om,,,, Men att bedriva webbshop skulle han kanske låtit bli.:blink:

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.