Hoppa till innehåll
Jonas

Hakefjorden Cup - 16 april - Stenungsund

Recommended Posts

Äntligen är det dags för årets roligaste havsöringstävling och afterfishkväll igen :)  Edge ställer även  år upp med två båtteam bestående av jag och Daniel Bergman i Team 1 och Robin Norlén och Lennart i Team 2.

Det vore självklart kanonskoj om några fler edgare valde att delta och vi är med både under tävlingsdagen, vid prisutdelningen samt under auktionen för fiskevård, middagen och efterfesten på kvällen.

Funderar ni över något är ni välkomna att fråga direkt i tråden.

post-12-0-46826400-1458823669_thumb.jpg

A4 Hakefjorden cup.pdf

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser

Imorgon kör vi! Och redan idag börjar vi med VIP-kvällen på Björns fiske och sen blir det after-VIP på Hotell Soliden för de som vill hänga på.

Jag och Daniel Bergman teamar i år och vi har gett oss tusan på att göra vårt absolut bästa för att placera oss i år så nu får ni gärna vara med och utmana. :)

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Känns som att väderförhållanden är rätt bra eller? Lätt vind, mulet och högvatten. Svårt för mig att tävla mot alla er båtfuskare dock. ;)

Redigerad med Einarsson
  • Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Vattnet steg väl runt 20 cm under dagen och det kändes sjukt hett med jämna mellanrum. Tyvärr var fisket däremot helt värdelöst för oss. Jag hade tre dragningar på hela dagen och Bergman lyckades till slut få upp två som var för små. När vi väl kom iland stod det klart att de flesta hade haft det extremt tufft men några få hade lyckats och det kom upp några öringar över 60 cm, vill minnas att den längsta anmälda var 66 cm.

Känns som att väderförhållanden är rätt bra eller? Lätt vind, mulet och högvatten. Svårt för mig att tävla mot alla er båtfuskare dock. ;)

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Jag var ute en vända och fick en 40cm men ja det var riktigt dött. :)

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.