Hoppa till innehåll
jakobj

Reklamfråga, guidning?

Recommended Posts

Vad gäller på Edge:

kan jag i trådar eller nystartad egen tråd informera om att jag tar på mig guidejobb? Söka gäster/kunder?

Bryter det mot någon regel?

Scenario 2: kan jag som samarbetspartner till annonsör på Edge göra reklam för samma sak med hänvisning till bokning via pm eller direkt med annonsören?

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser

Du kan inte jaga kunder aktivt i trådarna på Edge om det är det du menar?

Självklart kan du delta i diskussioner precis som vanligt men det gäller att du inser var gränsen går annars blir du garanterad anmäld och efter det så kommer jag eller någon annan av våra moderatorer informera om vad som förväntas av dig framledes och du kommer bli hänvisad till annonsering för aktivitet som rör din verksamhet.

Saker du kan göra:

Du kan lägga upp din hemsida under medlemmarnas hemsidor.

Du kan skriva att du guidar i din presentation.

Är du samarbetsparter till en annonsör kan du kanske i samråd med annonsören annonsera ett paket?

I övriga fall är det annonsering som gäller för näringsidkare.

När vi uppdaterar till IPB4 kommer man kunnas göra betydligt snyggare presentationer i sin profil: http://www.edgesportfishing.se/forum/profile/12-jonas/?tab=activity

Den här uppdateringen sker inom kort och där kan alla medlemmar göra mer reklam för sig själva kostnadsfritt.

Vad gäller på Edge:

kan jag i trådar eller nystartad egen tråd informera om att jag tar på mig guidejobb? Söka gäster/kunder?

Scenario 2: kan jag som samarbetspartner till annonsör på Edge göra reklam för samma sak med hänvisning till bokning via pm eller direkt med annonsören?

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Du kan inte jaga kunder aktivt i trådarna på Edge om det är det du menar?

Självklart kan du delta i diskussioner precis som vanligt men det gäller att du inser var gränsen går annars blir du garanterad anmäld och efter det så kommer jag eller någon annan av våra moderatorer informera om vad som förväntas av dig framledes och du kommer bli hänvisad till annonsering för aktivitet som rör din verksamhet.

Saker du kan göra:

Du kan lägga upp din hemsida under medlemmarnas hemsidor.

Du kan skriva att du guidar i din presentation.

Är du samarbetsparter till en annonsör kan du kanske i samråd med annonsören annonsera ett paket?

I övriga fall är det annonsering som gäller för näringsidkare.

När vi uppdaterar till IPB4 kommer man kunnas göra betydligt snyggare presentationer i sin profil: http://www.edgesportfishing.se/forum/profile/12-jonas/?tab=activity

Den här uppdateringen sker inom kort och där kan alla medlemmar göra mer reklam för sig själva kostnadsfritt.

Perfekt, då vet jag vad som gäller. Tack så mycket!

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
På 2016-04-27 at 15:01 jakobj sa:

Vad gäller på Edge:

Du bryter mot alla regler..bara att du föddes!..så gjorde du det.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
17 minutes ago Ismo sa:

Du bryter mot alla regler..bara att du föddes!..så gjorde du det.

Men Ismo, jag har ju sagt åt dig att du inte ska ta ut din ilska på andra första dagen på din menstruation. :(

• Like 2

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.