Hoppa till innehåll
Jonas

Önskemål och tips i nya forumet

Recommended Posts

Hej på er.

Fyll på med saker ni saknar eller vill ha i nya forumet i den här tråden så ska vi göra vårt bästa för att få fart på alla funktionerna så snabbt som möjligt.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser

Tycker ni vi ska visa fler svar per sida? Vi kan ju exempelvis visa 50 eller hundra svar per sida istället för 25.

Har ni några tankar kring det?

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
5 hours ago Jonas sa:

Tycker ni vi ska visa fler svar per sida? Vi kan ju exempelvis visa 50 eller hundra svar per sida istället för 25.

Har ni några tankar kring det?

Jag tycker det är bra med 25!

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Finns det någon inställning som förhindrar att en öppnad tråd hoppar ner till sista inlägget ? jag tycker det är väldigt irriterande.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
2 hours ago Ixoye sa:

Finns det någon inställning som förhindrar att en öppnad tråd hoppar ner till sista inlägget ? jag tycker det är väldigt irriterande.

Sista inlägget ??
Om du trycker på rubriktexten så kommer du ju till det översta inlägget, eller?

//Niclas Lundin

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Om jag ska trycka på rubriktexten måste jag ju rulla upp till toppen i alla fall, eller finns det något enklare sett ? Jag vill hamna på första inlägget när jag öppnar en tråd, om jag tex, gör en sökning och öppnar en tråd med många inlägg så hamnar jag alltid vid sista inlägget, jag vill oftast läsa hela tråden från början och måste då backa mig tillbaka till trådstarten som det är nu och alltid har varit.

Redigerad med Ixoye

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
33 minutes ago Ixoye sa:

Om jag ska trycka på rubriktexten måste jag ju rulla upp till toppen i alla fall, eller finns det något enklare sett ? Jag vill hamna på första inlägget när jag öppnar en tråd, om jag tex, gör en sökning och öppnar en tråd med många inlägg så hamnar jag alltid vid sista inlägget, jag vill oftast läsa hela tråden från början och måste då backa mig tillbaka till trådstarten som det är nu och alltid har varit.

Om det är en sökning du klickar på så kommer du till det inlägget som sökningen hittade.
Om du klickar på en rubrik i forumlistan kommer du till första inlägget i den tråden.
Om du klickar på den blåa markeringen före rubriken kommer du till första olästa inlägget i den tråden.

//Niclas Lundin

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Jag må va helt blind, men har sökt ögonen blodiga... hur får jag fram "visa olästa" nu när inte tapatalk fungerar? :(

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Går det att ordna så att bara nya inlägg syns varje gång man går in på forumet som det var förut? 

Jag har gjort inställningarna som visar olästa inlägg men lik förbannat så är alla gamla kvar..

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.