Hoppa till innehåll
Staffan Dahlbom

Undersöker intresse för kastkurs i Linköping den 8 oktober

Recommended Posts

Hej,  jag ska till Linköping för en kastkurs under söndagen den 9:de Oktober. Kursen är för privat sällskap så den är inte öppen. Men, om det finns några som är intresserade så har jag tid lördag den 8:de för en halvdagskurs eller liknande,  när jag ändå är på plats. 

Vh

Staffan

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser

Tjo!

Vilken nivå är kursen ämnad till? Jag har funderingar på att styra upp min självlärda teknik för att ta FFF-cert någon gång, kanske kan vara vettigt att ta en kurs eller är det individuell handledning jag bör söka?

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Tjena Red. Du får lägga kursen på vilken nivå du vill.   Jag kan hjälpa dig med tips och trix inför en ev. certifiering. Hur mycket har du läst om själva certifieringen, hur den går till och vad du ska kunna?  Jag vet i dagsläget inte om det är en genomgång av Gammels Essentials du behöver eller om du vill börja kika på de olika momenten?  Beskriv gärna var i processen du är.  Oavsett om du är nästan framme eller har långt kvar är det en rolig resa. 

Vh

Staffan

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Upplägget gör jag tillsammans med kursdeltagare utifrån egna önskemål och utifrån min erfarenhet, jag vill alltså veta hur mycket förkunskaper deltagarna har innan jag spikar kursupplägget.

Jag hade denna gång tänkt mig en enhandskurs, men visar det sig att det finns tre stycken som vill gå en tvåhandskurs så håller jag sådana också. 

Vh

Staffan

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
På 24 augusti 2016 at 21:30 Redbeeerd sa:

Tjo!

Vilken nivå är kursen ämnad till? Jag har funderingar på att styra upp min självlärda teknik för att ta FFF-cert någon gång, kanske kan vara vettigt att ta en kurs eller är det individuell handledning jag bör söka?

Ja styra upp självlärd teknik känns rätt för mig också. Oavsett upplägg är jag intresserad av en kurs.

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.