Hoppa till innehåll
Staffan Dahlbom

Flugkastning inomhus i vinter - nästa träff den 18 februari

Recommended Posts

Nästa träff är den 18 februari mellan 18.00 och 21.00 i Camp Igge Arena. Kostnad: 100 kr per deltagare, överskottet går till Älvräddarna.

Varmt välkomna!

Vi är ett gäng som brukar träna inomhus några gånger varje vinter. Tidigare har vi varit i en vanlig sporthall men nu har vi fått tag på en hel inomhusarena för fotboll,  nybyggd med konstgräs. Är man 15 personer, som hallen ledigt tar, kostar det en 150 kr/personer för tre timmars umgänge under mycket trevliga former. Vi brukar inte ha några problem att fylla hallen, men jag slänger ut en blänkare här ändå för att attrahera nya potentiella flugkastare.  Bor du/ni i närheten av Hudiksvall så skriv gärna i tråden om det finns intresse. Vi kör lördagar mellan 15-18. 

Finns intresse av en kurs kan jag stå för halva hyran personligen vilket dras direkt från kursavgiften. Det är så roligt att kasta inomhus med bra belysning och på skönt konstgräs. 

Gött mos

Staffan 

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser

Hej igen, nu är datum spikade. Det blir två lördagar. Den 21 januari och den 18 februari. Anmäl till mig här, igen, så skriver jag upp era namn. Även om hallen är stor så är nog runt 25 max. Jag återkommer med ett besked om plats. Personligen tycker jag det blir roligare ju fler vi är men det bör ju gå att kasta också :)

Tight Lines

Staffan

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
1 minute ago Staffan Dahlbom sa:

Hej igen, nu är datum spikade. Det blir två lördagar. Den 21 januari och den 18 februari. Anmäl till mig här, igen, så skriver jag upp era namn. Även om hallen är stor så är nog runt 25 max. Jag återkommer med ett besked om plats. Personligen tycker jag det blir roligare ju fler vi är men det bör ju gå att kasta också :)

Tight Lines

Staffan

Går det att preliminära boka 2 platser utan att binda sig?

Hls Magnus 

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

PM:a mig två namn, så är ni med på listan. Skriv ner ett telefonnummer så jag kan ringa dig. Ju fler det blir desto viktigare är det att att bestämma sig (swisha över en hundring per deltagare). I dagsläget får ni plats utan att swisha. 

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Hej på er. Nu släpper jag på turordning och anmälningar. Alla är välkomna och det kostar en hundring. Det kommer att bli ett överskott, mitt förslag är att vi köper filtar och medicin av Röda Korset eller UNHCR. Sök på Camp Igge om ni behöver vägbeskrivning. Mellan 16.30-19.30. Lördag 21 januari.

Tls 

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Jag kommer om det inte dyker upp något allvaligt hinder ;-)

Hls Magnus 

• Like 2

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

En liten påminnelse. Samma ställe, samma pris, en timme längre. 

----------------------------------------

Camping Igge Arena

100 kr per deltagande person

Lördag 18 februari - 18.00-22.00

Allt överskott till älvräddarna 

Väl mött

Staffan 

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
1 hour ago _tobbe_ sa:

Ja nu blev man sugen att haka på. Har inte kastat sen i höstas så det här är ett bra tillfälle. 

Det är bara å slå till, myggfritt å vindstilla ca 1 timme bort:P

Hls Magnus 

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.