Hoppa till innehåll
EROT

Snus till Nya Zeeland?

Recommended Posts

Tjena! har nu skickat en kartong oblandad snus till en kontakt i Auckland.Håll tummarna hårt nu därute tack,så kanske jag slipper tullavgift.Fortsättning följer.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser

dåliga nyheter. tullen har med största sannolikhet snott ett av mina paket. ringde postkontoret i queenstown för att kolla om mitt paket kommit men svaret var att allt som fanns var ett brev. skickat lokalt inom nya zeeland. kan inte tänka mig annat än att det är tullen..

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Snuset skickades för fem v sedan! Nu sitter det fast i tullverket i Auckland,vet sändningar som suttit fast sen nov.

Inget besked om hur lång tid det kan ta heller.

SATANA !

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
24 minutes ago EROT sa:

Snuset skickades för fem v sedan! Nu sitter det fast i tullverket i Auckland,vet sändningar som suttit fast sen nov.

Inget besked om hur lång tid det kan ta heller.

SATANA !

Eftersom det verkar föreligga en akut nödsituation kanske detta kan vara av intresse

https://www.snusbolaget.se/gora-eget-snus/faq-gora-eget-snus/recept-snussats-coobra-1-kg

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Tyvärr inte! Har inte åkt än men snart. Det kan vara en av anl,till att det sitter fast i tullen? Skickade en laddning Swedsnus. De kanske är ovana att hantera denna form av snus? Köper nog tre stockar o deklarerar dessa💵💵💵💵

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Jag och min polare åkte till NZ  för en vecka sedan och det var ingen som kollade efter snus.

:)

Redigerad med rydda

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.