Onnitimo

Danielsson Nymph Wide med extraspole

12 inlägg i detta ämne

Danielsson Nymph W ;  med  kartong extraspole , neoprenfodral ,  spunnen backing .        I nyskick   .

Med frakt   , 1.700 kr .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

P2120125.thumb.JPG.e64203aae7d09ba2652800aa66980c4a.JPG

P2120123.JPG

P2120124.JPG

Redigerad med Onnitimo

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser

Ett gott råd i all välmening:

Kolla Danielssons nypriser på flugrullar. Jag vill inte göra reklam, även om de förtjänar det väl, men deras priser slår dina och det är inte uppåt om man säger så...

Men lycka till / I

1 person gillar det här

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
23 minutes ago Ingemar sa:

Ett gott råd i all välmening:

Kolla Danielssons nypriser på flugrullar. Jag vill inte göra reklam, även om de förtjänar det väl, men deras priser slår dina och det är inte uppåt om man säger så...

Men lycka till / I

Han säljer rullar + extraspolar om jag inte tolkar det fel och isf är det billigare än nypriset. 

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Då ber jag om ursäkt och påstår motsatsen. Bestraffar mig själv med två timmars horngäddefiske i morgon. Med silkögla.

6 personer gillar det här

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.