Hoppa till innehåll
Ewadhagen

Hittar inte Edge i Tapatalk

Recommended Posts

Hejsan

Installerade Tapatalk i min iPhone 6 nyss, men kan inte hitta Edge när jag söker....Gör jag fel eller finns inte Edge där?

Erik

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser

Tapatalk stödjer enbart sitt eget annonssystem så vi har avaktiverat stöd för tapatalk sen något år tillbaka.

Vi kommer självklart slå på stödet igen den dagen tapatalk stödjer våra egna annonser och de slutar visa sina egna.

I dagsläget är det däremot inte möjligt och vi har inget förhandlingsutrymme i den här frågan.

edgeforumet funkar utmärkt på en iPhone så lär dig nyttja forumets funktioner och slå på mailnotifikationer i dina inställningar  för forumet så har du en fullgod upplevelse i tfn.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
2 minutes ago, Jonas said:

Tapatalk stödjer enbart sitt eget annonssystem så vi har avaktiverat stöd för tapatalk sen något år tillbaka.

Vi kommer självklart slå på stödet igen den dagen tapatalk stödjer våra egna annonser och de slutar visa sina egna.

I dagsläget är det däremot inte möjligt och vi har inget förhandlingsutrymme i den här frågan.

edgeforumet funkar utmärkt på en iPhone så lär dig nyttja forumets funktioner och slå på mailnotifikationer i dina inställningar  för forumet så har du en fullgod upplevelse i tfn.

Will do!

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

@Ewadhagen Prenumerera på intressanta ämnen och klicka i meddela mig vid svar innan du postar egna svar. Good luckB)

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.