Hoppa till innehåll

Recommended Posts

Bor du i Habo så borde det ju inte vara så svårt att få kolla på Visions grejer... Fly Dressing har ju sitt kontor där. :)

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser

Visions midjevadare funkar kanon. Jag gav bort mina gamla i somras. De hade runt 5 års trogen tjänst bakom sig då. Bra vadare till bra pris. Rekommenderas.

DFC75F89-82C1-481A-BFE2-26C47D89A42A.jpeg

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
20 hours ago Henka sa:

Bor du i Habo så borde det ju inte vara så svårt att få kolla på Visions grejer... Fly Dressing har ju sitt kontor där. :)

Nä det är inte så svårt kanske ;)

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
6 minutes ago Jonas sa:

Visions midjevadare funkar kanon. Jag gav bort mina gamla i somras. De hade runt 5 års trogen tjänst bakom sig då. Bra vadare till bra pris. Rekommenderas.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Ni som äger Visions midjevadare, är/verkar de slitstarka? 

Jag planerar att köpa ett par midjevadare och velar mellan att köpa Visions, för att jag vet att de är bra, eller ex. Scierras. Anledningen till att jag velar är att de tänkta användningsområdena (skogsåar) inkluderar en hel del buskar, branter, träd och annat jox som måste passeras. Det sliter som bekant en del på utrustningen. Därför lockar det på ett sätt att köpa ett par billigare vadare som man kan "leva jävel" i, men tål Visions det i stor utsträckning så är de att föredra. Deras vadare är ju väldigt pålitliga och sköna. 

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
41 minutes ago Jonas_P sa:

Jag planerar att köpa ett par midjevadare och velar mellan att köpa Visions, för att jag vet att de är bra, eller ex. Scierras. Anledningen till att jag velar är att de tänkta användningsområdena (skogsåar) inkluderar en hel del buskar, branter, träd och annat jox som måste passeras. Det sliter som bekant en del på utrustningen. Därför lockar det på ett sätt att köpa ett par billigare vadare som man kan "leva jävel" i, men tål Visions det i stor utsträckning så är de att föredra. Deras vadare är ju väldigt pålitliga och sköna. 

I min kristallkula ser jag ca 40 kommande inlägg om att bara Simms duger....

• Like 2
  • Haha 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Jag har kört Visions midjevadare i ett par säsonger och prövat dessa ganska hårt. Funkat riktigt bra!

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Jag har haft visions midjevadare sen i våras och är mycket nöjd hittills. Har fiskat i åar och i älv. Vissa ggr har det blivit några km vandring och jag har inte blivit spec rå eller blöt inifrån. 

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Glömde i mitt inlägg att jag har Vision Ikon och är mycket nöjd. Min storlek lämnade jag som jämförelse. Har ett par Vision Gillie och de är fortfarande täta efter åtta år.

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
På ‎2017‎-‎09‎-‎27 at 09:14 Jonas sa:

Ursäkta!..fiskar du/ni där?..finns ju inget vatten?..tror inte ens blir blöt där i lågskor?:blink:

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
3 minutes ago Ismo sa:

Ursäkta!..fiskar du/ni där?..finns ju inget vatten?..tror inte ens blir blöt där i lågskor?:blink:

Vi fiskar gädda precis nedströms där forsen går ut i sjön. Uppströms är det mer lämpligt med torrfluga #3/4

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
1 minute ago Jonas sa:

Vi fiskar gädda precis nedströms där forsen går ut i sjön. Uppströms är det mer lämpligt med torrfluga #3/4

Fors?

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
8 minutes ago Ismo sa:

Fors?

Nja... inte med den vattenföringen men under mer normala förhållanden så ;D

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Just now Jonas sa:

Nja... inte med den vattenföringen men under mer normala förhållanden så ;D

OK! ..en lite ström då..:)

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
1 minute ago Ismo sa:

Din fru är rätt snygg faktiskt! GRATTIS!:)

@Edgefrida blir garanterat glad av din fina komplimang. Förövrigt delar jag åsikten och kryddar den gärna med några superlativ :)

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
1 minute ago Jonas sa:

@Edgefrida blir garanterat glad av din fina komplimang. Förövrigt delar jag åsikten och kryddar den gärna med några superlativ :)

Mmmm..säkert. :D

Synd att en/ni inte får gräva ur lite i strömmarna..ser rätt grunt ut överlag...hyffsat bra fiske när vattenföringen är rätt!(kan tänkas)..ser annars torrare ut än min strupe på söndag kväll.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
1 hour ago Ismo sa:

Hehe!

Du missar inget! :D

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
8 minutes ago Bob sa:

Hehe!

Du missar inget! :D

Jamen vad fan!..det ärju torrlagt! ..inte ens ev. målade tånaglar hade blötats där..

• Like 2

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
På 2017-09-28 at 13:13 Jonas_P sa:

Det går att komma över Vision Ikon Guide(midjevadare) med 30 % rabatt. Intresserad så skicka PM. 

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.