Hoppa till innehåll
pavloshundar

Fishpond vadarbälte

Recommended Posts

Flugväst, lanyard, sling pack, chest pack, ......... Jag har "laddat" min variant inför årets fiske, Fishpond bälte.....Har inte tänkt mig någon djupvadning frivilligt något mer....

image.jpeg

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser

Det här Fishpon bältet kommer färdigt med hållare med vattenflaska, lite större väska med två fack och en Flugask med två sektioner att fästa flugor + ett antal fästen, D-ringar. Även ett smalare " bälte pä bältet" där du tex kan fästa kniven, hållare för håven mm. Finns även en modell som "bara" är bältet utan tillbehör....

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
3 minutes ago pavloshundar sa:

Det här Fishpon bältet kommer färdigt med hållare med vattenflaska, lite större väska med två fack och en Flugask med två sektioner att fästa flugor + ett antal fästen, D-ringar. Även ett smalare " bälte pä bältet" där du tex kan fästa kniven, hållare för håven mm. Finns även en modell som "bara" är bältet utan tillbehör....

Vart har du köpt denna?

Sökt febrilt på svenska saiter utan resultat

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Flyfishingmasters i Malmö..... Ring och fråga om de har hemma... Finns inte på deras hemsida... Mycket trevliga att ha att göra med...

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

"Det räcker så" ........ Resten kastar jag förhoppningsvis....eller låter bli....

Redigerad med pavloshundar

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
17 minutes ago pavloshundar sa:

Tackar! Jag hittade bara själva bältet när jag googlade lite snabbt, ska kolla igen. 

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
25 minutes ago Sahlberg sa:

Tackar! Jag hittade bara själva bältet när jag googlade lite snabbt, ska kolla igen. 

Bildresultat för Fishpond Red Tail Wader Belt System

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
3 minutes ago maxons sa:

Bildresultat för Fishpond Red Tail Wader Belt System

Hittade det till slut. Googlade på "Fishpond Rio grande" från början men det är bara själva bältet. Med alla tillbehör heter det "Red Tail" och finns inte längre på Fishponds hemsida och verkar vara utsålt på de flesta ställen.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.