Hoppa till innehåll
Sunray

Edge - numera ett rent köp- & säljforum?

Recommended Posts

10 minutes ago Einarsson sa:

så är säkert en stor del av problemet helt enkelt att andelen diskussionstrådar och inlägg minskat. :(

Så är det, ingen argumenterar mot detta. Vi är däremot några stycken som tror att det hade sporrat till fler inlägg och diskussioner om de trådar som är aktiva utanför köp och sälj hade varit hyfsat överskådliga.

• Like 2

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser

Jag har utvärderat det här ett tag nu och jag håller med om att köp och sälj överskuggar om man går in via förstasidan.

vi kan justera Skriptet så köp och sälj försvinner. Det tar ett par minuter och jag löser det själv.

Behöver däremot lösa ett nytt script som bara visar köp och sälj. Det är ett större problem och jag behöver hjälp med det.

återkommer

• Like 5

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Jag har funderat lite mer kring det här. Sett ur min synvinkel vill jag ha koll på de trettio senast uppdaterade trådarna. Det är det som scriptet på förstasidan serverar mig. Vill jag ha koll på specifika ämnen så prenumerar jag på dem.

Jag kollar förstasidan flera gånger om dagen och jag tycker nuvarande script ger mig bra koll på vad som händer båda när det gäller köp och sälj och spännande ämnen.

Jag inte säker på att en majoritet av medlemmarna tycker det är störande moment med att det stundvis visas många köp och säljinlägg heller? Det känns mer som att det är en liten skara medlemmar som hörs mycket och det är inte ett givet underlag för ett väl underbyggt beslut att ändra. Vill man att andra trådar ska uppas kan man ju bidra själv genom att helt enkelt vara lite mer aktiv i den typen av trådar.

Kommentera gärna och argumentera för och emot. 

Sen tror jag vi ska göra poll på det här också.

• Like 3

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.