Hoppa till innehåll

Recommended Posts

Hej!

Är rätt less på mina fenor som följde med till min fishcat4. De ser exakrt som Keeper-fenorna. Och problemet är att mynning där skon ska in, är för platt/trång. Så jag får bara in en 4-5cm. Vilket resulterar i att det känns som att de sitter dåligt.

Så vad har ni för tips på fenor, där man får in halva foten iallafall OCH att dom sitter som berget (stor fördel)

MVH

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser

JAg har skrotat skorna och kör med "vanliga simfenor" direkt på neoprensockan. För mig funkar det perfekt, bättre kontroll-styrning  och högre fart vid behov. Köpte ett par en stl större än vanligt på rea på sportbutiken. 

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Om en är seriös Flytrings-fiskare!...så köper en ALLTID!!! separat,...egna sim-fötter.

• Like 1

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
1 hour ago Ismo sa:

Om en är seriös Flytrings-fiskare!...så köper en ALLTID!!! separat,...egna sim-fötter.

Tips på vilken modell som rullar?

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
1 hour ago TobiasHaugen sa:

Tips på vilken modell som rullar?

Sorry! vet ej...men minns låååångt tebaks när jag testade en flytring,...så tänkte jag! "Vilka urusla fenor"...köp dykar fenor,..sparka med hela benet! ..ett tips jag fick fr. en nyligt anställd...som just dyker....annars får en mjölksyra rätt snabbt.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
39 minutes ago Ismo sa:

Sorry! vet ej...men minns låååångt tebaks när jag testade en flytring,...så tänkte jag! "Vilka urusla fenor"...köp dykar fenor,..sparka med hela benet! ..ett tips jag fick fr. en nyligt anställd...som just dyker....annars får en mjölksyra rätt snabbt. 

Ska googla lite då, men det lutar åt dykarfenor

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.