Hoppa till innehåll
Kaisan

maxcatch

Recommended Posts

Hej! 

Är det någon här som beställt flugspön från USA som heter maxcatch och är det något att lägga pengar på? 

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser

Kinesiskt företag . Har provat någon rulle samt spö och är väl helt OK för pengarna. Dessvärre blir det inte så billigt med tull och moms som tillkommer .De har egen säljsida och finns även på Facebook .https://www.maxcatchfishing.com/

v.h Roger

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Deras grejer säljs även från aliexpress och liknande med standardpåläggen från postnord. Tar lite tid men det är fortfarande billigt. 

Köpte ett litet klass2-spö från dem i våras. Har dock inte hunnit testa förutom provkastning. Verkar helt ok men jag kände mig så smutsig av att beställa på sån där kinasajt så det blir till att köpa kända märken på mer vanliga sätt om jag skulle utöka spöarsenalen mer.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Köp direkt från deras sida så blir det INGEN tull eller moms. De skickar med UPS!!! Sakerna kommer på en vecka drygt, direkt hem till dörren!

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Jag har det spöt som heter Nano a Helix 

9 fot 5 jag gav 1000:-med frakt för mitt på Ali.Ett jätte skönt spö som jag tycker är mer ett medium  fast än fast som dom skriver.har för mig att vikten är 75gram ca.Kan tycka det saknas lite pulver i det om man vill trycka på lite,kanske beror på min kaststil.dom som testat spöt tycker det är gött.Efter två års användning har kromet lossnat på två snake ringar,pillat bort kromet så funkar det ändå.I det stora hela tycker jag det är ett bra köp. Kanske hade jag bara otur med kromet.Mvh

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
1 hour ago Thymallus sa:

Köp direkt från deras sida så blir det INGEN tull eller moms. De skickar med UPS!!! Sakerna kommer på en vecka drygt, direkt hem till dörren!

Har du en länk till sidan?

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Postnord? kidnappade mitt maxcatchpaket och krävde lösensumma, likaså när jag handlade från tiemco i japan. Kan vara olika beroende på vilken fraktmetod man/dom väljer kanske. Det går nog inte att handla från amazon utan att det skall tullas å betala hanteringsavgift heller.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.