Hoppa till innehåll
Fjällbjörken

Fly Fishing Masters

Recommended Posts

Hej, beställde lite grejer från ffm för någon vecka sedan. När jag fick hem paketet så hade dom packat i fel varor... När jag sedan försökt ta kontakt så har jag inte fått något svar...

Någon mer som blivit dåligt bemött av denna sida?

Redigerad med Fjällbjörken

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser

Oftast funkar det fint och går snabbt men vid några tillfällen har det blivit helt fel grejer och/eller dragit ut på tiden. René & co brukar dock vara snabba att fixa till ev fel, konstigt att du inte fått svar ens.

Redigerad med Sahlberg

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Har funkat perfa i mina ögon!   Aldrig nått problem...säkert bara nått tillfälligt.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Har handlat där i många år och det har fungerat mycket bra.

Rekommenderas 👍🏻👍🏻👍🏻

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Jag har bara gott att säga om dem. Snabba leveranser och ännu snabbare när det behövs. Jag har vid något tillfälle upptäckt att jag saknat tafsmaterial inför nån resa och mailat på eftermiddagen. Dagen efter har grejerna kommit i brevlådan. Det var på den tiden när betalningen var krångligare än idag och då skickade de med ett inbetalningskort så jag kunde betala efter resan.

Bra service, kort och gott!

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Har köpt flugbindningsmaterial och lite fluglinor av www.flyfishingmaster.se genom åren och det har funkat bra.

Utöver köp, har jag ställt frågor om produkter och svar har kommit i stort sett direkt, sammanfattningsvis en bra butik.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Se upp med när ni handlar i butiken, saknas en hel del prislappar på produkter. Sedan när man jämför priset på kvittot mot priser på deras webbsida så stämmer det inte riktigt...självklart har man fått betala mer än vad man borde ha gjort 

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.