-
Av nma · Publicerat
Hej Claes, Nej, inte intresserad av byten. Bästa hälsningar, Nils -
Av Laxarnas prins · Publicerat
Tänk på tonon i era inlägg, vi pratar väl fortfarande om ett spös kastegenskaper🤔 Jag har fiskat fluga i 30 år och har väl bara varit med om en bättre förändring och det var kolfibret intåg. Så lite nytt vore enligt mig kul och om detta spö är så bra som vissa lovar kommer det väl att sälja som smör. Kan undra om man laddar dessa spön med tunga linor som ex LTS Across 2? Ett spö som förövrigt kastar längre än långt med tung lina. Och då vi talar om linor så är de överlag mycket tyngre nu än då jag startade, inte bara på Skagit (Perry Poke) fiske. Sen är jag en brottare och gillar att ta men med åren så har jag lärt att gilla och pilla lite med lättare grejor med. Nåväl hoppas man får pröva dessa spön på en demo någonstans.😀 -
Av VAK · Publicerat
Dummaste du hört? Du framstår som jävligt dum, uppenbart att Hi-Lo syftar på enhandsfiske. -
Av Ban · Publicerat
Dummaste jag hört, kanske gäller enhands, men står du utvadat till över höften och skall kasta en 750 g lina över en hårdström, här pratar vi minst 40m, så behöver man ha en 15 fotare eller större, då är varenda gramm viktigt. Väntar med spänning på 16-17 fots spön som bär dessa tunga linor och som är såpass lätta att man kan fiska en hel vecka utan att behöva sjukgymnastik nät man kommer hem -
Av Filbert · Publicerat
Hej. Säljer en Ambush lina i klass 9. Linan är i bra skick. Pris 350:- Pm Vänligen Andrrs
-
-
Ämnen
-
Bilder
-
0
-
0
-
0Av BoobieNewbie,
-