Hoppa till innehåll
BulletBreath

Uppmaning om att återposta bilder och trådar

Recommended Posts

Ingen kan väl ha undgått det faktum att vi blivit hackade, och om än det är trist finns det ingen större anledning att älta det faktumet.

I och med intrånget och återställningen har de bifogade bilderna som legat i trådar gått förlorade - så härmed uppmanas ni att åter igen ladda upp de fina bilderna på vilka vi bygger många av ämnena här på "Flugbindning". Jag kan omöjligt förvänta mig att allt skall kunna bli exakt som det var innan intrånget, men om vi tillsammans hjälps åt kan vi i alla fall förbättra situationen i vilken vi befinner oss i.

Jag vill även passa på att påminna er om att de nya deltavlorna är avsedda för alla nya ämnen ni postar. Avsikten med deltavlorna är att samtliga trådar inom "Flugbindning" ska sorteras flyttas till respektive deltavla ämnet i fråga hör hemma. Tänk även på att vara mer specifik när du döper ett ämne - en bra och överskådlig titel underlättar sökning och bidrar till ett snyggare forum!

Mvh Andreas Lestander

www.edgeflyfishing.com

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Dela på andra webbplatser

Inlägg som jag postat i tråden för klassiska laxflugor, har försvunnit. Trots att de innehöll bilder.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
I samband med återställningen sedan intrånget?

Jag undrar om inlägg utan text som enbart innehöll en bifogad bild har raderads helt.

/Andreas

Nej de fanns kvar efter intrånget. De måste ha försvunnit under flytten av trådar eller liknande. Inläggen innehöll inte bifogade filer, utan hetlänkade bilder. Därav var mina bilder kvar.

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
I samband med återställningen sedan intrånget?

Jag undrar om inlägg utan text som enbart innehöll en bifogad bild har raderads helt.

/Andreas

Det tror jag inte. Jag har sett många helt tomma poster nu under flytten.

Edit: Om du menar 'raderats helt' av moderator, kan det stämma. Men av mig, bara om tråden har varit inaktiv mycket länge. (Dock ingen i dom klistrade trådarna.)

/Niclas

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

I tråden "bilder på laxflugor" är det i princip alla bilder som försvunnit och därmed intresset för tråden.

Mitt förslag är att allt raderas och samma fina tråd får en pånyttfödelse i och med det.

Vad tror ni andra?/Peter

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
I tråden "bilder på laxflugor" är det i princip alla bilder som försvunnit och därmed intresset för tråden.

Mitt förslag är att allt raderas och samma fina tråd får en pånyttfödelse i och med det.

Vad tror ni andra?/Peter

Bättre nu?

/Andreas

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
Bättre nu?

/Andreas

OOOtroligt mkt bättre. Nu är det bara att börja fylla på med nya alster. Det är ju silly season nu!/

Bra jobbat Wolfis!!!!/Peter

Dela det här inlägget

Länk till inlägget
OOOtroligt mkt bättre. Nu är det bara att börja fylla på med nya alster. Det är ju silly season nu!/

Bra jobbat Wolfis!!!!/Peter

Tack ska du ha Peter som lyfte upp detta :rolleyes:

Ser fram emot en massa fina bilder nu.

/Andreas

Dela det här inlägget

Länk till inlägget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt samhälle. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu

• Användare som läser detta    0 medlemmar

Inga registrerade användare tittar på detta sida.