Publicerat May 10, 201016 yr comment_1284595 Tjenare vet att det skrivits mkt om detta här på forumet men folk berättar ju inte om sina hotspots vilket ioförsig är bra men jag vill ju också veta dom så ni kan ju antingen tipsa om era ställen i denna tråden det behöver ju inte vara hotspots men ialla fall skriva var det är hyfsat bra, eller så kan ni gärna skicka ett pm till mej så låvar jag att inte bärätta det för någon... tacksam för svar. Redigerad May 10, 201016 yr med loopen Rapport
Publicerat May 10, 201016 yr comment_1284599 Tjenare vet att det skrivits mkt om detta här på forumet men folk berättar ju inte om sina hotspots vilket ioförsig är bra men jag vill ju också veta dom så ni kan ju antingen tipsa om era ställen i denna tråden det behöver ju inte vara hotspots men ialla fall skriva var det är hyfsat bra, eller så kan ni gärna skicka ett pm till mej så låvar jag att inte bärätta det för någon... tacksam för svar. GL HF WWW.FLYPOOL.SE Rapport