Publicerat September 10, 201015 yr comment_1327506 Efter Edge fina insamling till älvräddarna tycker jag att det går att spinna vidare på. Jag har iaf sett till att lägga in en månatlig betalning på 100:- som dras direkt från mitt konto. Jag tror säkerligen att det är fler som har råd med detta eller kanske "bara" 50:- varje månad, jag ve4t med säkerhet att älvräddarna behöver all ekonomisk hjälp dom kan få. Detta är nånting som nästan alla kan hjälpa till med. Många bäckar små, kan ge en vattenkraftsfri å plusgiro: 736573-7 skriv gärna in här om ni kan tänka er att göra detsamma/jonas nilsson umeå "But when I am alone in the half light of the canyon all existence seems to fade to a being with my soul and memories. And the sounds of the Big Black Foot River and a four count rhythm and the hope that a fish will rise. Eventually, all things merge into one, and a river runs through it. The river was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. On some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words, and some of the words are theirs. I am haunted by waters." Rapport
Publicerat October 27, 201015 yr comment_1347311 Brukar man kunna lägga upp en stående betalning till ett post/bank giro? Tänkte att jag skulle avvara typ en 50-lapp i månaden till Älvräddarna och var just inne på min internetbank (SEB), men jag hittar inget stöd för det. Kan endast lägga upp en stående överföring, men det är bara överföring till annat konto, ingen betalning. Har älvräddarna nått konto man kan donera till istället? Rapport
Publicerat October 27, 201015 yr comment_1347331 Jag är också inne på det. Har inte gått så långt som att lägga till en automatisk överföring, men jag ska få som en vana att sätta över en slant när det är dags för betalning av räkningar. Mer väl investerade pengar kan jag inte tänka mig, grym pensionsförsäkring om mina barn fortfarande har vilda friska vatten att fiska i. // Henrik Det borde vara lag på att vara medlem i Älvräddarna för att få kalla sig flugfiskare! Rapport
Publicerat October 27, 201015 yr comment_1347342 Brukar man kunna lägga upp en stående betalning till ett post/bank giro? Tänkte att jag skulle avvara typ en 50-lapp i månaden till Älvräddarna och var just inne på min internetbank (SEB), men jag hittar inget stöd för det. Kan endast lägga upp en stående överföring, men det är bara överföring till annat konto, ingen betalning. Har älvräddarna nått konto man kan donera till istället? Hej ! Jomenvisst , det går alldeles utmärkt att donera Här http://www.alvraddarna.se/index.php?s=97 Vh bonna Redigerad October 27, 201015 yr med bonna Rapport
Publicerat October 27, 201015 yr comment_1347351 Hej ! Jomenvisst , det går alldeles utmärkt att donera Här http://www.alvraddarna.se/index.php?s=97 Vh bonna Genom manuell handpåläggning ja. Det var just den automagiska donationen av en struntsumma varje månad jag ville åt! Rapport