Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Edgeforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Skräbeån!

Featured Replies

Publicerat

Är det nån som har några "hotspots" i skräbeån?? Tänkte sticka dit i slutet på veckan och fiska öring....

///Erik

Publicerat

Inge vatten där...

Publicerat

Inget vatten?? Körde förbi igår!! Då var där vatten!! Möjligtvis för lite vatten!! :) :) :)

Publicerat

Var där igår... Väldigt lite vatten å riktigt kallt det... såg dock lite aktivitet senare på dagen när solen värmde på... Dock är dom inte alltför hugg villiga ännu  :P

Publicerat

Lite plusgrader skulle inte skadat!! får nästan självmordstankar av den här jävla snön!!!!

Publicerat
Lite plusgrader skulle inte skadat!! får nästan självmordstankar av den här jävla snön!!!!

;D ;D ;D Känner igen känslan

Publicerat

Håller med om plusgraderna... Dock så är det på väg åt rätt håll nu... med lite tur så kan helgen bli bättre...

Publicerat

Var själv ute i helgen fast inte i Skräbe, var -4. Blir riktigt jävla super kallt om fingrarana >:( Vill ha vår nu :D

Publicerat

Om det är helg och 4 minusgrader så stannar jag hemma och dricker whiskey eller ngt annat som värmer!!! Plusgrader ska det vara!!! Men imorgon ska det juh komma mer snö.... om man ändå sett ljuset....*pust*

Publicerat

Nån som fiskat i skräbeån dom senaste dagarna? Var där igår, ett litet drag i flugan var allt jag kände innan fingrarna var sönderfrusna... var dock lite aktivitet runt 15.00 men dom ville inte ta!!?? Antagligen ff för kallt i vattnet!! Nån som lyckades bättre??

Publicerat

Jag hittade denna tråden om skräbeån och tar upp den igen eftersom jag har funderingar på att åka dit och fiska. Någon här som har fiskat där och som kan ge lite tips?

Hur stor är ån?

tack!

mvh Marcus

Publicerat

Är det ignen som testar sikfiske med fluga? Eller är det bara mete som gäller?  ???

Flugor? Vad