Publicerat September 6, 201015 yr comment_1326032 Hej! det kanske är någon som postat detta innan, men tyckte det var värt en peppning. Fly Casting Instruction :: Roll casts, Curve casts and more! :: Cast that Catch Fish Fly casting ROLL CAST / Switch Cast Excerpt from 'Casts that Catch Fish' Redigerad September 6, 201015 yr med A.N.D.Y. “Frosties are just Cornflakes for people who can't face reality.” Rapport
Publicerat September 6, 201015 yr comment_1326070 Riktigt fina filmer. Ja, man blev sugen på att gå ut och kasta lite! Stöd Älvräddarna - www.alvraddarna.se Rapport
Publicerat September 6, 201015 yr comment_1326092 Jag har sett dem några ggr men jag ser dem gärna igen, kastningen är otroligt fin men det jag imponeras mest avär ändå hur de har lyckats fånga lina, tafs och fluff. Otroligt! Vh Staffan Rapport
Publicerat September 6, 201015 yr comment_1326098 Hej Staffan och alla! Du vet säkert redan att det där är Carl McNeil, en FFF-MCCI från Nya Zealand. Och det är samma produktionsgäng som gjorde Once in a Blue Moon. De kan banne mig filma kast på riktigt, grymt snyggt gjort! Mvh Stefan Redigerad September 6, 201015 yr med Stefan Siikavaara FFF MCCI - MSX Rapport
Publicerat September 6, 201015 yr comment_1326100 Hej Staffan och alla! Du vet säkert redan att det där är Carl McNeil, en FFF-MCI från Nya Zealand. Och det är samma produktionsgäng som gjorde Once in a Blue Moon. De kan banne mig filma kast på riktigt, grymt snyggt gjort! Mvh Stefan Ja, någon har nämnt det för mig, han har ett nick på SL också men jag kommer inte ihåg det... du kanske vet vh staffan Rapport
Publicerat September 6, 201015 yr comment_1326108 Hej Staffan! Bumcast. Mvh Stefan FFF MCCI - MSX Rapport
Publicerat September 6, 201015 yr comment_1326147 Hej Staffan! Bumcast. Mvh Stefan Jepp, så var det Tackar! VH Staffan Rapport
Publicerat November 2, 201015 yr Författare comment_1349812 Jag beställde den där filmen igår. Får se vad det är för något när den kommer fram. Den ser ju fin ut iaf “Frosties are just Cornflakes for people who can't face reality.” Rapport
Publicerat November 2, 201015 yr comment_1349840 Tror denna är riktigt bra.. Precis som Stefefan säger så är det samma prod-team som gjorde once in... OCh visst är det riktgit snyggt filmat.. OCh Staffan, Fixa en kamera så gör vi en lika dan film Så svårt kan det ju inte vara att få med ALLT http://fotoprojekt366.wordpress.com/ En bild (minst) om dagen under hela året.. Rapport
Publicerat November 2, 201015 yr comment_1349913 Ni får hålla ögonen öppna här på edge. Någon gång under hösten/vintern kommer det dyka upp en liten tävling där man kan vinna Carl's film + någoting annat roligt. www.imagoflyfishing.com Facebook Rapport
Publicerat November 2, 201015 yr comment_1349941 Jag brukar ju inte svära.. Men jävlar vad snyggt filmat! Rapport
Publicerat November 2, 201015 yr comment_1349945 Mycket snyggt, som vanligt från det gänget. Vi kanske skulle skramla lite och skicka Mountain media på kurs? Jamtland, Jamtland, jamt å ständut! Rapport
Publicerat November 2, 201015 yr Författare comment_1350016 Asså, den är ju så sjukt snygg och verkar väldigt pedagogisk och inspirerande, så jag blev bara helt tvungen att skaffa den. Det är ju så att, när jag först såg att den var på väg, så signade jag upp mig för On the fly´s nyhetsbrev.. det kom lite olika klipp för att peppa om den här och diverse andra av deras filmer (verkar också rätt trevliga, tex. "once in a blue moon" är så fin, så fin ) sen ploppade det ner en rabattkod i mailen i förrgår på denna film, och ja, då var det ju bara att slå till. Det blev 43,96 Nya Zeeländska Dollars med 9,99 NZD i rabatt, och på ren svenska blev det 257,48kr inklusive allt, om det inte är någon galen tull eller slitage-på-dörrmattan-avgift eller vad de nu skulle kunna hitta på http://www.ontheflydvds.com/ vill man nörda ner sig i vad han kastar med för prylar så läste jag att han har ett Sage Vantage #5, SA Expert DIstance och en Airflo Polytafs + en jävla bunt skills såklart “Frosties are just Cornflakes for people who can't face reality.” Rapport
Publicerat November 3, 201015 yr comment_1350061 Grymt filmat och grymt kastat Root! Förlåt dem, de vet inte vad de gör! Fd. Global Moderator Årets Edgare 2012 Veritas liberabit vos Rapport
Publicerat November 3, 201015 yr comment_1350104 Snyggt!! http://www.jazzandflyfishing.com Kolla in trailern till filmen, bloggen, foton, idiotklipp, länkar... Rapport
Publicerat November 3, 201015 yr comment_1350107 Tror denna är riktigt bra.. Precis som Stefefan säger så är det samma prod-team som gjorde once in... OCh visst är det riktgit snyggt filmat.. OCh Staffan, Fixa en kamera så gör vi en lika dan film Så svårt kan det ju inte vara att få med ALLT Tobbe, man måste ha talets gåva som mr Mc Neil... jag snackar en massa men ligger verkligen i lä där Han kör +60 ord i minuten utan att staka sig eller komma av sig. Rapport
Publicerat November 3, 201015 yr comment_1350115 Tobbe, man måste ha talets gåva som mr Mc Neil... jag snackar en massa men ligger verkligen i lä där Han kör +60 ord i minuten utan att staka sig eller komma av sig. Manus Staffan, Manus Sen så pluggar man in det precis som eleverna får göra. Sen är det bara å köra på http://fotoprojekt366.wordpress.com/ En bild (minst) om dagen under hela året.. Rapport
Publicerat November 12, 201015 yr comment_1353676 Ett trevligt paket damp ner i lådan i dag. En styck DVD som ska specialstuderas. Förhoppningsvis lär sig en amatör som jag en del som kan övas på och användas till våren . Rapport