Publicerat August 16, 201114 yr comment_1464197 Någon som vet om det finns något lättillgängligt P&T vatten runt Borås? Rapport
Publicerat August 16, 201114 yr comment_1464199 Hultasjön, Kypesjön, Transåssjön, Glasögonsjöarna, Viskan i centrum. Vill du slippa Powerbait och festande ungdomar får du åka till Sämsholm utanför Annelund. Hökensås är ju bra också!!! Bara döda fiskar flyter med strömmen - Åsså den förbannade håven! Pappersvändare från Borås, född -66 Håkan Andersson - EDGEPRESENTATION Rapport
Publicerat August 18, 201114 yr comment_1464756 Picke är ju rätt hyffsat dock längesen jag var där. Glasögonsjöarna är ganska tråkigt nappar då och då, men tidig morgon och du får se några 2kg+ drivvaka i mitten av stora sjön, vakar otroligt mycket vid 9 tiden också sjukt att det inte nappar dock, tog mig en båge när jag hade trassel o slängde i lina+fluga i vattnet i lilla sjön med orange marabou streamer Kype brukar va urfiskat men har bara regnbåge som.delvis är bättre än sjöar med aborre/gädda. Transås är ju bättre av dessa dock rekommenderas hyra båt. Hultasjön vet jag inte riktigt, fiskade där för 2 veckor sen, blåser som fan jämt där men är nog inte urfiskat. Viskan är rätt bra vakar en hel del varje morgon, dock ska du nog följa viskan högre upp. Fast om du verkligen suktar efter bra regnbågsfiske är stockasjöarna verkligen rekommenderad, brukar köra en full flash marabou streamer i lilla sjön + är ju att du ser firren i vattnet i lilla sjön Redigerad August 18, 201114 yr med smén Rapport
Publicerat August 18, 201114 yr comment_1464794 Picke är ju rätt hyffsat dock längesen jag var där. Glasögonsjöarna är ganska tråkigt nappar då och då, men tidig morgon och du får se några 2kg+ drivvaka i mitten av stora sjön, vakar otroligt mycket vid 9 tiden också sjukt att det inte nappar dock, tog mig en båge när jag hade trassel o slängde i lina+fluga i vattnet i lilla sjön med orange marabou streamer Kype brukar va urfiskat men har bara regnbåge som.delvis är bättre än sjöar med aborre/gädda. Transås är ju bättre av dessa dock rekommenderas hyra båt. Hultasjön vet jag inte riktigt, fiskade där för 2 veckor sen, blåser som fan jämt där men är nog inte urfiskat. Viskan är rätt bra vakar en hel del varje morgon, dock ska du nog följa viskan högre upp. Fast om du verkligen suktar efter bra regnbågsfiske är stockasjöarna verkligen rekommenderad, brukar köra en full flash marabou streamer i lilla sjön + är ju att du ser firren i vattnet i lilla sjön Stockasjöarna är stängda om jag är rätt informerad. Grymt mycket tjuvfiske så ägaren gav upp förra året Bara döda fiskar flyter med strömmen - Åsså den förbannade håven! Pappersvändare från Borås, född -66 Håkan Andersson - EDGEPRESENTATION Rapport
Publicerat August 18, 201114 yr comment_1464815 Stockasjöarna är stängda om jag är rätt informerad. Grymt mycket tjuvfiske så ägaren gav upp förra året De va som fan.. Tänkte dragit ditt snart igen skippar väl de då. Förbannade pack hur orkar man tjuvfiska Rapport