Hoppa till innehåll

Recommended Posts

Publicerat

Letar kullager samt fett till mina Guideline Haze rullar, har både V1 och V2.

Har mailat Guideline för någon vecka sedan men inget svar så tänkte höra om ni vet någon butik som säljer ?

Fettet ser ut som något Grafitfett men är inte säker, vad skall man fetta in med ?

• 2 weeks later...
Publicerat

Lämna in den på service till GL, om den läkt in vatten och det börjat rosta i den fixar dom utan kostnad :)

Jag har gjort det två gånger med mina reelmaster rullar som skall vara vattentäta men inte är det.

0 kr har jag betalt hittils

Publicerat

Lämna in den på service till GL, om den läkt in vatten och det börjat rosta i den fixar dom utan kostnad :)

Jag har gjort det två gånger med mina reelmaster rullar som skall vara vattentäta men inte är det.

0 kr har jag betalt hittils

säger väl allt .. ? 

rostar och läcker .. 

Guideline gör också fina rullar :)

snygga o titta på. men använder du en av deras rullar mer än 10 år så du förmodligen hermafrodit.

Publicerat

säger väl allt .. ? 

rostar och läcker .. 

snygga o titta på. men använder du en av deras rullar mer än 10 år så du förmodligen hermafrodit.

Håller med om att Danielsson gör riktigt bra rullar, men att påstå att saker är dåliga för att de är gjorda i Kina är drygt.

Kört med mina kära Vision GT jävligt länge nu, inga problem, och de är garanterat inte gjorda i Sverige, eller Europa för den delen.

Publicerat

jorma due: Ja vilken underbar värld det hade vart om alla kunde köpa Danielsson och Loop rullar *suck*

Nu har inte alla överflöd i det vi kallar pengar och således får man köpa en billigare rulle att väga upp sitt dyra spö med.

Livet är inte alltid en fest!