Publicerat May 27, 201016 yr comment_1292666 Hej alla är ny här på forumet, Roger var namnet och nybörjare på laxfiske med tvåhands spö. nu till min fråga undrar om det kanske finns någon som skulle kunna hjälpa mig med kastningen. jag bor i Åkersstyckebruk i södermanland. Så om någon i närheten kanske kunde hjälpa mig lite så skulle jag bli överlycklig //Roger Om bara den förbenade laxen vill hugga nu då Rapport
Publicerat May 28, 201016 yr comment_1292777 Hej allaär ny här på forumet, Roger var namnet och nybörjare på laxfiske med tvåhands spö. nu till min fråga undrar om det kanske finns någon som skulle kunna hjälpa mig med kastningen. jag bor i Åkersstyckebruk i södermanland. Så om någon i närheten kanske kunde hjälpa mig lite så skulle jag bli överlycklig //Roger Hej o välkommen. Släng upp tråden i kastarean så tror jag det går bättre. Tar du dig ner till Kalmar så kan jag bjuda på en startkurs Root! Förlåt dem, de vet inte vad de gör! Fd. Global Moderator Årets Edgare 2012 Veritas liberabit vos Rapport
Publicerat May 30, 201016 yr comment_1294100 spendera några timmar på denna sida! http://www.granbo-flyfishing.no Se sen till att få hjälp att träna in "rätt" grunder i kastningen från början, jag har hjälpt många som har kört på så gott det går efter egen förmåga och det är ett gissel att vänja sig av med felaktigheterna när man nött in fel från början, har med muskelminne mm att göra. Så hoppas du får hjälp av någon, tills dess titta mycket film ,kan rekomdera RIO modern speycasting. www.fishinginthemiddleofsweden.com Rapport