Publicerat April 28, 201115 yr comment_1426791 Tog med Helena på förstaturen för i år, inga förväntningar på lysande fiske eftersom isättningen inte varit ännu. Lagom förvånad när det vakade ordentligt mycket och medans jag väntade på att Helena skulle anlända hann jag dra två Bågar på ca kilot. När hon väl kommit och tacklat upp, tog hon två Öringar på 3 kast, smala men ack så roligt att få se henne lyckas på stört. Fem fiskar upp, alla på Klinkhamer! I morgon ska jag röka mig en Regnbåge Flytta Lappland närmare Västerås och Flytta Karibien närmare Sverige Metare är Fetare och http://www.alvraddarna.se/ Delta 3 Pro Staff Rapport
Publicerat April 28, 201115 yr comment_1426797 Grattis! Värd en lång vinters väntan. Detta är MathiasLI only wish to catch a fish, so juicy sweet! Kastinstruktör Rapport
Publicerat April 28, 201115 yr comment_1426803 Extra härligt när det blir bra utdelning. Grattis till båda från mig. Jan Fridh. -64:a från Mora boendes i Orsa. Fiskar helst norrut. Fiska bör man annars dör man. Och helvete om nån försöker hindra mig.... Rapport
Publicerat April 28, 201115 yr comment_1426805 Härligt "Gudarna draga ej från människans utmätta levnad de timmar som ägnas åt fiske" (Babylonisk inskrift från 2000 f. Kr.) Rapport
Publicerat May 2, 201115 yr comment_1428495 Härligt, grattis! fin öring! Flugfiske slår det mesta och torrflugefiske är det bästa sättet att fånga fisk på Rapport
Publicerat May 2, 201115 yr comment_1428506 Tog med Helena på förstaturen för i år, inga förväntningar på lysande fiske eftersom isättningen inte varit ännu. Lagom förvånad när det vakade ordentligt mycket och medans jag väntade på att Helena skulle anlända hann jag dra två Bågar på ca kilot. När hon väl kommit och tacklat upp, tog hon två Öringar på 3 kast, smala men ack så roligt att få se henne lyckas på stört. Fem fiskar upp, alla på Klinkhamer! I morgon ska jag röka mig en Regnbåge Jävlar i havet! Fantastiskt fin öring, vilken spole! Å grattis till ett fint fiske också /Alex Release all wild trout. Rapport
Publicerat May 2, 201115 yr comment_1428508 Grattis, grattis! www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Rapport
Publicerat May 2, 201115 yr comment_1428514 nu blev jag avis grattis till kanonfiske Http://flyfreak.bloggo.nu Rapport
Publicerat May 23, 201115 yr comment_1438319 Stort Grattis. Tänkte passa på att fråga om tips bra regnbågssjöar i nrheten av Västerås. Du verkar ju ha koll. Misstänker att man måste börja på ABB för att få tillgång till ovan fiske . Ha det gott - Mattias Rapport