Publicerat August 25, 201114 yr comment_1466981 Hej! Jag har lagt upp en liten film på Simms nya "Headwater halfday pack" på min blogg. Den verkar både snygg och fiffig. (Väskan alltså :-)) Se filmen. Jesper Vem är Joppjopp? Podradio om flugfiske: Flugfiskeradion.se Läs gärna min flugfiskeblogg (nu med över 120 spötester) Följ mig när jag Twittrar om flugfiske Rapport
Publicerat August 25, 201114 yr comment_1467035 Ja, den är ju iaf "super" vilket påpekas 5 gånger, men även "awesome". Skulle inte förvåna mig om den är super awesome också. Rapport
Publicerat August 25, 201114 yr Författare comment_1467049 Ja, visst är amerikaner söta! Vem är Joppjopp? Podradio om flugfiske: Flugfiskeradion.se Läs gärna min flugfiskeblogg (nu med över 120 spötester) Följ mig när jag Twittrar om flugfiske Rapport
Publicerat August 25, 201114 yr comment_1467064 Hej! Jag har lagt upp en liten film på Simms nya "Headwater halfday pack" på min blogg. Den verkar både snygg och fiffig. (Väskan alltså :-)) Se filmen. Jesper Verkar inte helt dum den där väskan. Det jag skulle vilja ändra på är att flytta upp den där chestpack delen när man använder "catch n' release" på ryggen. Hade gjort mycket för att hålla väskan torrare om man går i vatten och även hade vikten flyttats uppåt. Nu kan ju inte en sådan väska innehålla så överdrivet mycket men många bäckar små. Vem är zeem? Hur jag blir bättre än er på att slänga fluga! Rapport