Publicerat December 27, 201114 yr comment_1501012 Ja då var det kört. Efter att ha lyssnat på gubbens predikan om hur fantastiskt kul flugfiske är så testade jag lite i höstas och det satte sig. Har sparat lite sen dess och köpte förra veckan en Loop Waimea vadarjacka och idag beställde jag de nya Vision Kuro vadarna med vision hopper vadarkängor samt ett Vision Atom #7 flugfiskeset. Tanken är att skaffa ett Sameo completeset #5 till våren. Nu inväntar man bara havsöringspremiären // Daaanyy, lite fattigare man fan så mycket gladare! Rapport
Publicerat December 27, 201114 yr comment_1501014 Välkommen rakt in i träsket Bara en antydning, det är bottenlöst! Bara döda fiskar flyter med strömmen - Åsså den förbannade håven! Pappersvändare från Borås, född -66 Håkan Andersson - EDGEPRESENTATION Rapport
Publicerat December 27, 201114 yr Författare comment_1501016 Haha ja till tjejens stora skräck haha Rapport
Publicerat December 27, 201114 yr comment_1501017 Kul att det finns andra bara några km bort. mvh Flugfiske i Hyllstofta Rapport
Publicerat December 27, 201114 yr comment_1501022 Välkommen. Sameosetet är toppen Root! Förlåt dem, de vet inte vad de gör! Fd. Global Moderator Årets Edgare 2012 Veritas liberabit vos Rapport
Publicerat December 27, 201114 yr Författare comment_1501024 Kul att det finns andra bara några km bort. mvh Flugfiske i Hyllstofta Ja gubben brukar va där ibland, och lite i verktygsdammen i Tyringe! Tror han var i Lycke sista dagen innan stängning och fiskade fullt på 40min. Lagom bitter var han hehe Rapport
Publicerat December 27, 201114 yr Författare comment_1501026 Välkommen. Sameosetet är toppen Yes har testat sameo classic #6 och det kändes verkligen kanon. Ska boka kastinstruktioner av Gunnar Rask Nielsen och efter det lär Sameo vara rätt inprintat i huvudet Rapport
Publicerat December 27, 201114 yr comment_1501029 Yes har testat sameo classic #6 och det kändes verkligen kanon. Ska boka kastinstruktioner av Gunnar Rask Nielsen och efter det lär Sameo vara rätt inprintat i huvudet Det gör du helt rätt i. Tag tragglade på och försökte lära mig själv men efter en snabbkurs med http://www.edgeflyfishing.com/ipb/user/1928-joakim-jocke8211-ericsson/ ( Lärd av Gunnar Rask Nielsen) så släppte det rejält. Root! Förlåt dem, de vet inte vad de gör! Fd. Global Moderator Årets Edgare 2012 Veritas liberabit vos Rapport
Publicerat December 27, 201114 yr comment_1501031 Ja gubben brukar va där ibland, och lite i verktygsdammen i Tyringe! Tror han var i Lycke sista dagen innan stängning och fiskade fullt på 40min. Lagom bitter var han hehe Ja det är ungefär där jag bor, min familj äger Lyckedammen. Rapport
Publicerat December 27, 201114 yr Författare comment_1501035 Ja det är ungefär där jag bor, min familj äger Lyckedammen. Aha! Trevligt. Har aldrig varit där själv men som sagt min far är där en del och tycker det är riktigt kul att fiska där så jag kommer definitivt testa nästa år! Rapport