Publicerat January 19, 201214 yr comment_1508450 Jag tänkte köpa en ny långkastarlina. Jag har haft SA ED och undrar om man ska prova något annat eller köra vidare med en likadan till. Säg vad ni tycker ni som kastar mycket med dessa linor. Ola Redigerad January 19, 201214 yr med olastefan Rapport
Publicerat January 19, 201214 yr comment_1508455 Vilken klass och vilket spö? Root! Förlåt dem, de vet inte vad de gör! Fd. Global Moderator Årets Edgare 2012 Veritas liberabit vos Rapport
Publicerat January 19, 201214 yr Författare comment_1508457 Vilken klass och vilket spö? Trout klass 5 lina Rapport
Publicerat January 19, 201214 yr Författare comment_1508459 Rio Gold Tournament! Tjenare Magnus! Varför om jag får lov att fråga? Rapport
Publicerat January 19, 201214 yr comment_1508461 Tjenare Magnus! Varför om jag får lov att fråga? För den är bäst Rapport
Publicerat January 19, 201214 yr Författare comment_1508470 För den är bäst Bra svar, det räcker. Rapport
Publicerat January 19, 201214 yr comment_1508488 Trout klass 5 lina Jag skulle säga SA MED #5 Bästa och jämnaste linan som kastar längst i alla lägen. Både vindstilla, medvind och sidovind. Rio Gold T är bra, inget snack om saken men jag tycker den inte når upp till SA MED. Har ca 150h kastträning bakom SA MED och 50h med Rio Gold T som bakgrund. Root! Förlåt dem, de vet inte vad de gör! Fd. Global Moderator Årets Edgare 2012 Veritas liberabit vos Rapport
Publicerat January 19, 201214 yr comment_1508489 Rio Gold T kanske kastar lite längre i medvind men den trasslar mer och är nervösare. Root! Förlåt dem, de vet inte vad de gör! Fd. Global Moderator Årets Edgare 2012 Veritas liberabit vos Rapport
Publicerat January 19, 201214 yr comment_1508496 Ska väl sägas så inga av trollen skriker att detta är mina erfarenheter och intryck av linorna. Det är inte så mao. Root! Förlåt dem, de vet inte vad de gör! Fd. Global Moderator Årets Edgare 2012 Veritas liberabit vos Rapport
Publicerat January 19, 201214 yr comment_1508497 Jag tänkte köpa en ny långkastarlina. Jag har haft SA ED och undrar om man ska prova något annat eller köra vidare med en likadan till. Säg vad ni tycker ni som kastar mycket med dessa linor. Ola Hej Ola! Vi får träffas och kasta ihop framöver, så du kan prova mina linor Barrion, SA ED och Rio T #5 på samma gång och göra dig en egen uppfattning. Innan du bestämmer dig för ett köp. Själv kastat mest med Rion den sista tiden, visst kan den trassla och kännas lite mer slängig vid för mycket överhäng. Men huvaligen vad den skjuter iväg om man träffar rätt. Den har klart tunnast skjutlina av de tre linorna, den känns även lite hårdare/styvare i coatingen. //Roger Vem är Roger HMin YouTube kanalDanielsson flyreels Rapport
Publicerat January 19, 201214 yr comment_1508536 Rio är mitt självklara val! Den skjuter så jädra bra i förhållande till barrio, ED ligger mitt i mellan i skjutegenskaper. Samtliga mina personbästan under 2011 och 2012 är satta med RIO www.tellis-flugfiske.se www.kastkurs.se www.havsoring.se http://tellis-flugfiske.se/blogg/ Rapport
Publicerat January 20, 201214 yr comment_1508611 Hej Ola! Vi får träffas och kasta ihop framöver, så du kan prova mina linor Barrion, SA ED och Rio T #5 på samma gång och göra dig en egen uppfattning. Innan du bestämmer dig för ett köp. //Roger Vilket erbjudande, drömtillfälle. Vem är Martin G? Rapport
Publicerat January 20, 201214 yr Författare comment_1508618 Ska väl sägas så inga av trollen skriker att detta är mina erfarenheter och intryck av linorna. Det är inte så mao. Tack för dina åsikter Sasse. Fåa ta en funderare på vilken lina. Med vänlig hälsning, Ola Rapport
Publicerat January 20, 201214 yr Författare comment_1508623 Hej Ola! Vi får träffas och kasta ihop framöver, så du kan prova mina linor Barrion, SA ED och Rio T #5 på samma gång och göra dig en egen uppfattning. Innan du bestämmer dig för ett köp. Själv kastat mest med Rion den sista tiden, visst kan den trassla och kännas lite mer slängig vid för mycket överhäng. Men huvaligen vad den skjuter iväg om man träffar rätt. Den har klart tunnast skjutlina av de tre linorna, den känns även lite hårdare/styvare i coatingen. //Roger Ja, du ser Roger, jag tänker inte längre än näsan e lång. Klart vi ska kasta ihop. Vi kan väl bestämma en dag framöver? Med vänlig hälsning, Ola Rapport
Publicerat January 20, 201214 yr Författare comment_1508624 Rio är mitt självklara val! Den skjuter så jädra bra i förhållande till barrio, ED ligger mitt i mellan i skjutegenskaper. Samtliga mina personbästan under 2011 och 2012 är satta med RIO Tack för den Tellis, då är det bara att köpa o sätta nytt PB Med vänlig hälsning, Ola Rapport
Publicerat January 20, 201214 yr comment_1508886 Tack för dina åsikter Sasse. Fåa ta en funderare på vilken lina. Med vänlig hälsning, Ola Nemnas problemas Root! Förlåt dem, de vet inte vad de gör! Fd. Global Moderator Årets Edgare 2012 Veritas liberabit vos Rapport
Publicerat January 20, 201214 yr comment_1509219 Ja, du ser Roger, jag tänker inte längre än näsan e lång. Klart vi ska kasta ihop. Vi kan väl bestämma en dag framöver? Med vänlig hälsning, Ola Blir nog inte nu i dagarna direkt, t.o.m i Ryd ligger det ju snö nu. Men vi drar igång så fort det kan kallas vår ute, med nya kastträffar i Ryd tråden. Lagrace du och alla andra är också välkommna då. //Roger Redigerad January 20, 201214 yr med Roger H Vem är Roger HMin YouTube kanalDanielsson flyreels Rapport
Publicerat January 20, 201214 yr comment_1509288 Blir nog inte nu i dagarna direkt, t.o.m i Ryd ligger det ju snö nu. Men vi drar igång så fort det kan kallas vår ute, med nya kastträffar i Ryd tråden. Lagrace du och alla andra är också välkommna då. //Roger Oj, tack, men jag sitter i Stockholm. Reser iofs till Skåne så fort S-holm känns trångt, så det kan hända. Vem är Martin G? Rapport
Publicerat January 21, 201214 yr Författare comment_1509403 Det är förbaskat trevliga killar de där rydarna Rapport
Publicerat January 21, 201214 yr comment_1509434 Det är förbaskat trevliga killar de där rydarna Ta nu inte i, så jäkla trevliga är dom inte Jag träffar dom idag, vilka uppnäser man får se. www.flycastingsyd.se_____ Flycastinginstructor. Flugfiskarnatrelleborg Rapport
Publicerat January 21, 201214 yr comment_1509466 Ta nu inte i, så jäkla trevliga är dom inte Jag träffar dom idag, vilka uppnäser man får se. Hälsa dem Root! Förlåt dem, de vet inte vad de gör! Fd. Global Moderator Årets Edgare 2012 Veritas liberabit vos Rapport
Publicerat January 21, 201214 yr comment_1509475 Oj, tack, men jag sitter i Stockholm. Reser iofs till Skåne så fort S-holm känns trångt, så det kan hända. Synd att Stockholm ligger så avsides Lagrace, men någon gång passar det kanske. //Roger Vem är Roger HMin YouTube kanalDanielsson flyreels Rapport
Publicerat January 21, 201214 yr comment_1509476 Ta nu inte i, så jäkla trevliga är dom inte Jag träffar dom idag, vilka uppnäser man får se. Trevliga vet jag inte heller Men du har bra tur du Christer som får träffa oss. //Roger Redigerad January 21, 201214 yr med Roger H Vem är Roger HMin YouTube kanalDanielsson flyreels Rapport