Hoppa till innehåll

Kustprylar - uppdaterad - Scott Flex 7wt - (Lamson. SA, Rio, Wulff & Loop prylarna är borta)


T-bum

Recommended Posts

Spön:

Finns ett Scott Flex, oreggat - fiskat tre dagar -  9' 7wt - 3000:- + frakt. Eller byte mot något kul i betydelsen (och i fallande intressegrad):

vintage mod-slow Scott 6wt (läs, G + 500:- , G2 - rakt av eller så kanske jag får skjuta till en femhunk eller två)

eller

kul amerikansk _bra_ (lika gärna vintage) blank 8'6"-9' mod-slow i 6wt (läs T&T, Winston etc.), alla material är intressanta (alltså cane, glas & grafit) - sen får vi se vem som ska ha eventuella pengar emellan, lite beroende på vad som erbjuds. Hellre 8'6"-8'8" än 9'0" men en kul nifotare kan gå bra det med;)

eller

kul amerikanskt premium vintage spö, hel eller halvbyggt, mod-slow 6wt 8'6"-9'. Om det är silverfäste så kommer jag pga metallallergi vara tvungen att byta det, men det är ingen jätte issue. Föredrar dock ett utan silver om möjligt;)

-- -- --

Har även ett par flytande genomskinliga vision 'dubbelsakar' - säg 200:- för bägge + frakt.

Har även en flytande vit C&F Bonefish som passar bra för större havsöringöringflugor - säg 300:- + frakt.

-- -- --

Linor och rullar är slutsålda.

-- -- --

Är just nu ute och ränner på kusten, blir hypotermisk, motionerar mina Radians samt delar ut gratis läpp-piercing till hugade öringar - så det kan ta någon dag innan det kommer ett svar.

Men:

Dra ett pm, så skickar jag bilder (dock ej på linjävlarna)

--

-- -- -- 

(Fanns ett Meridian 6wt 9) Bytt - det blev ett Meridian mot ett Thomas & Thomas Exocett SS 8'8" - vackert så)

(Fanns en Loop 2w + spole - såld)

(Fanns en Loop grafit/seatrout (första modeller) - ofiskad i grönt) - såld)

(Fanns en SA Sonar 6wt (hel säsong - fick ta bort öglan) - såld)

(Fanns 3 SA Sonar 7wt (hel säsong) - sålda)

(Fanns en Rio Seatrout (SI) 6wt, fiskad tre dagar. Alldeles för kort för mig - såld)

(Fanns en Wulff TT+ 6wt - såld)

(Fanns en Wulff TT+ 7wt - såld)

(Fanns en Lamson Liquid med tre spolar  - såld)

Fanns en Force Wide - den utgår pga. passar helt-fucking-jävla-perfekt på mitt Thomas & Thomas...

--

För den som vill se en bild på ett Meridian 6wt och ett T&T Exocett bägge med Force Wide så ser det ut så här:

 

--

Så långt har detta varit en mycket lyckad historia för undertecknad.

;)

 

IMG_2856.JPG

Redigerad med T-bum
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • T-bum changed the title to Kustprylar - uppdaterad - Scott Flex 7wt - (Lamson. SA, Rio, Wulff & Loop prylarna är borta)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...