Publicerat October 12, 201015 yr comment_1341182 Tar tåget til Sundsvall (brorsan möter upp med skjuts) och njuter av en helg där, bokat in mig på ett hotell där alla tar en festkväll på lördagen. SameoKen möter upp med lite demo och annan information..... Någon mer från Edge ??? I fish, drink lousy whisky, and I want food at a proper shedule. A bit too old, but not dead yet. I have a bad temper but I love my friends. I hate negative people I fish only with Bamboo rods, together with Bamboozers, Sliva Bums, Friends of F.O.G.T and other nice friends. Rapport
Publicerat October 13, 201015 yr comment_1341206 Bröllop i Dalarna. Annars lät det kul. Hoppas ni får bra väder. Root! Förlåt dem, de vet inte vad de gör! Fd. Global Moderator Årets Edgare 2012 Veritas liberabit vos Rapport
Publicerat October 13, 201015 yr comment_1341220 Jo..det lär bli en sväng dit...är ju nästgårds! Rapport
Publicerat October 13, 201015 yr comment_1341289 Ev. dyker jag upp... bara 10 mil typ. Vh Staffan Rapport
Publicerat October 18, 201015 yr comment_1343512 Jag har skrivit lite i en blogg om denna dag, för att inte posta reklam här så kan ni klicka på min presentation och sedan på blogg om ni är intresserade. S Rapport
Publicerat October 18, 201015 yr comment_1343523 Jag har skrivit lite i en blogg om denna dag, för att inte posta reklam här så kan ni klicka på min presentation och sedan på blogg om ni är intresserade. S Nice Root! Förlåt dem, de vet inte vad de gör! Fd. Global Moderator Årets Edgare 2012 Veritas liberabit vos Rapport
Publicerat October 19, 201015 yr comment_1343862 Snygg bild! , tänk att vi kan samsas med sameo o Loop i samma spöställ! , Det var verkligen Väldigt trevligt att träffa dig o Kim i Bergeforsen Staffan! Nästa år får du va me o fiska oxå! Rapport
Publicerat October 19, 201015 yr comment_1343871 Snygg bild! , tänk att vi kan samsas med sameo o Loop i samma spöställ! , Det var verkligen Väldigt trevligt att träffa dig o Kim i Bergeforsen Staffan! Nästa år får du va me o fiska oxå! Tack detsamma Ken, jag fiskar gärna nästa år, roligast av allt är att träffa alla trevliga människor Vh Staffan Rapport